517 کانونی مسجد؛ مجری برنامه‌های فراغت در همدان/همکاری 20 نهاد برای جشن‌های دهه کرامت


517 کانونی مسجد؛ مجری برنامه‌های فراغت در همدان/همکاری 20 نهاد برای جشن‌های دهه کرامت

ناهیدی‌فر با اعلام برنامه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان ویزه فراغت تابستان، گفت: برنامه‌های دهه کرامت با همکاری 20 نهاد در یکصد کانون استان در قالب‌ نمایشگاه، جشن و جشنواره اجرا می‌شود.

«حمیدرضا ناهیدی فر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری برنامه های اوقات فراغت در 517 کانون فرهنگی هنری مسجد استان همدان، اظهار کرد: این کانون ها در محورهای فضای مجازی، آموزش های قرآنی، هنر متعالی، کتاب و کتابخوانی و فعالیت های اجتماعی برنامه های اوقات فراغت را برگزار می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان همدان با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز فنی و حرفه ای استان به منظور برگزاری برنامه های مشترک با کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: با مرکز هوش برتر نیز در زمینه آموزش چرتکه به کودکان تفاهم نامه همکاری به امضا رسیده است.

ناهیدی فر تصریح کرد: با شرکت سیاحتی «گنج نامه» نیز هماهنگی های لازم به منظور برپایی اردوهای سیاحتی برای اعضای کانون های مساجد صورت گرفته است. ضمن اینکه چهارشنبه هر هفته نیز برنامه «سینما و تابستان» برای اکران فیلم های مناسب برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

وی به اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت 20 نهاد و سازمان در ایام دهه کرامت برنامه های گسترده فرهنگی و مذهبی را در 100 کانون استان برگزار کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب و پوشش برتر»، برگزاری جشنواره کودکان با عنوان «عروسک قشنگ من» همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، اجرای گروه های سرود کانون های مساجد استان و بازدید از کانون های فرهنگی هنری مسجد از دیگر برنامه های این ایام است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی