ثبت نام کلاس های فراغتی کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی ‌آغاز شد


ثبت نام کلاس های فراغتی کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی ‌آغاز شد

حجت الاسلام سبزه کار از آغاز ثبت نام کلاس های فراغتی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: ثبت نام تا دهه نخست تیرماه در برخی از کانون ها همچنان ادامه می یابد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: هر ساله طرح آسمانی ها (کلاس های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد) با رویکرد برنامه های نشاط پایه، گروهی، تربیتی و آموزشی همراه با فعالیت های متنوع فرهنگی با هدف توجه ویژه به ترویج و ارتقای سطح معلومات و دانش دینی مخاطبان در موضوعات قرآنی، اعتقادی، اخلاق و نماز فراهم کردن فضای کتابخانه ای و تشویق اعضاء به کتابخوانی و تقویت برنامه های هنری در سطح کانونهای مساجد برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: با آغاز فصل تابستان دبیرخانه کانونهای مساجد استان اقدام به انعقاد تفاهم نامه با کانون‌های مساجد خراسان جنوبی می کند که در این تفاهم نامه برنامه های کانونها در ایام تابستان به طور کلی تعیین می شود.

وی ادامه داد: توجه ویژه به شعار سال در اجرای برنامه ها و گفتمان های کار آفرینی، برگزاری کلاس‌های کمک درسی و آموزشی، توجه به مناسبت های مذهبی و فرهنگی مقارن با ایام اوقات فراغت، برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی و مسابقات فرهنگی و برگزاری کارگاه و کلاس برای عموم بویژه خواهران با موضوعات اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت افزایی، جمعیت، خانواده و کارآفرینی از جمله رویکردهای کانون‌های فرهنگی هنری در تابستان برای مخاطبان است.

حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به اینکه سال گذشته در ۴۰۲ باب از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کلاس‌های اوقات فراغت برگزار شد، ادامه داد: امسال توجه ویژه به مباحث هنری در کلاس های تابستانی کانون ها مورد تاکید است.

حجت الاسلام سبزه کار از آغاز ثبت نام کلاس های فراغتی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: ثبت نام تا دهه نخست تیرماه در برخی از کانون ها همچنان ادامه می یابد.

وی به بازدید از کلاس های اوقات فراغت شهرستان ها و مرکز استان از اوایل مرداد ماه توسط کارشناسان ستاد کانون‌های مساجد استان هم اشاره کرد و گفت: تلاش می شود افتتاحیه و اختتامیه طرح اوقات فراغت همراه با تجلیل از مربیان برتر و فعالان این طرح امسال به صورت متمرکز و با حضور مسئولان برگزار شود.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش