کاپیتان پیشین پرسپولیس: بزرگترین اشتباه از دست دادن برانکو است


کاپیتان پیشین پرسپولیس: بزرگترین اشتباه از دست دادن برانکو است

تهران- ایرنا- کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بزرگترین اشتباه از دست دادن برانکو است و نباید به هیچ وجهه اجازه دهند این مربی پرسپولیس را ترک کند.

«رضا نورمحمدی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره برخی صحبت‌ها مبنی بر جدایی «برانکو ایوانکوویچ» از پرسپولیس اظهار داشت: بزرگترین اشتباه یک مدیر این است که اجازه دهند خطری از این بابت پرسپولیس را تهدید کند چرا که نتایجی که برانکو با پرسپولیس گرفته نه تنها در سطح ایران بلکه در آسیا هم بی نظیر بود.

وی افزود: برانکو چیزی خارج از حقش نخواسته. وقتی مربی در این سن از خانواده دور است و در یک کشور خارجی مشغول کار است و این همه موفقیت کسب می‌کند باید حقش پرداخت شود. برانکو تا الان هم خیلی غیرت به خرج داده که بابت مطالباتش صحبت‌های زیادی مطرح نکرده است.

کاپیتان پیشین پرسپولیس اضافه کرد: برانکو در این چند سال میلیون‌ها هوادار را با نتایج خوبش شاد کرده است. همه از تک تک بازیکنان گرفته تا پیشکسوتان و از عملکرد او راضی هستند و کسی را نمی‌بینید که بتواند روی عملکرد این مربی انتقادی مطرح کند. باید به هر قیمتی او را حفظ کنند.

نورمحمدی اضافه کرد: مگر برانکو قرارداد ندارد؟ باشگاه باید با عمل به تعهداتش جلوی این حاشیه‌ها را بگیرد تا میلیون‌ها هوادار نگران شرایط تیم محبوبشان نشوند.

وی تاکید کرد: رفتن برانکو عواقب زیادی دارد چرا که هر کسی که جای این مربی بیاید هجمه زیادی روی او است و کار را برایش سخت می‌کند. هواداران پرسپولیس به حضور تیمشان در بالای جدول و کسب قهرمانی‌های متوالی عادت کرده‌اند و دیگر نمی‌توانند تیمشان را در جایگاهی جز صدر جدول ببینند. شرایط به نحوی شده که دیگر به یک قهرمانی در سال هم راضی نیستیم و همیشه صحبت از چندگانه می‌کنیم. برانکو حتی نشان داد که قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست اما در صورت جدایی او شاید اینها دوباره دور از دسترس باشد. در مجموع برانکو باید بماند.

برانکو طی ۵ سالی که سرمربی سرخپوشان را برعهده داشت ۳ قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر، نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در جام حذفی را کسب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...