آرتورو ویدال: حریفان باید از شیلی بترسند؛ انتقال کوبو به رئال مادرید بیانگر کیفیت او است


آرتورو ویدال: حریفان باید از شیلی بترسند؛ انتقال کوبو به رئال مادرید بیانگر کیفیت او است

هافبک جنگنده بارسلونا، آماده است تا بار دیگر همراه با هموطنانش افتخار آفرینی کند. 

طرفداری- آرتورو ویدال می‌گوید شیلی پس از عدم راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۸، عطش بالایی برای موفقیت در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ دارد.

به گزارش سایت گل، شیلی که قهرمان دو دوره قبلی مسابقات کوپا آمریکا به شمار می‌رود، ترکیب متحول‌ شده‌ای را عازم برزیل کرده است؛ به طوری که ویدال ۳۲ ساله، مسن‌ترین بازیکن تیمش به شمار می‌رود.

از این ترکیب باید بترسید؛ از ابتدا گرفته تا فینال. امیدواریم تورنمنت شگفت انگیزی باشد ولی بازی به بازی پیش خواهیم رفت. همه چیز متحول شده است: فرایندی جدید، بازیکنان جدید و مربیان جدید. حرف زدن و حل کردن مسائل، روزها از ما وقت گرفت.

شیلی در بازی اول خود مقابل ژاپن (یکی از دو تیم مهمان مسابقات به همراه قطر) قرار خواهد گرفت. سامورایی‌ها ترکیب کم تجربه‌ای را به برزیل آورده‌اند که ۱۷ تن از بازیکنان آن برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند. یکی از این بازیکنان، تاکه فوسا کوبو است که به تازگی به رئال مادرید ملحق شد. ویدال می‌گوید شیلی آماده رویارویی با مسی ژاپنی و هم تیمی‌هایش است.

کوبو بی دلیل در رئال مادرید نیست؛ او بازیکنی واقعا با کیفیت است. ما بازی‌هایش را دیدیم، به خوبی او را آنالیز کردیم و می‌دانیم چگونه باید این بازیکن را مهار کرد. ژاپن تیم منظمی است؛ آن‌ها سرعت بالایی دارند و ما باید مواظب باشیم. باید تمرکزمان را حفظ کنیم و وقتی نوبت حمله ما شد، خیلی سریع به سمت دروازه آن‌ها یورش ببریم چون پس از این که آرایش دفاعی ۱-۵-۴ را به خود گرفتند، گلزنی به آن‌ها واقعا سخت می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!