تعهد کادیلاک به ادامه ساخت سدان‌ها


تعهد کادیلاک به ادامه ساخت سدان‌ها

جنرال موتورز در آمریکای شمالی چندین سدان خود را از خط تولید خارج می‌کند اما کادیلاک استثنای مهم این حرکت است چراکه اخیراً خودروهای CT4-V، CT5 و CT5-V را معرفی کرده است. این خودروساز آمریکایی حتی بازنشسته کردن خودروهای CT6 و CT6-V را نیز رد کرده است. این دو خودرو در ابتدا قرار بود از... The post تعهد کادیلاک به ادامه ساخت سدان‌ها appeared first...

جنرال موتورز در آمریکای شمالی چندین سدان خود را از خط تولید خارج می‌کند اما کادیلاک استثنای مهم این حرکت است چراکه اخیراً خودروهای CT4-V، CT5 و CT5-V را معرفی کرده است.

تعهد کادیلاک به ادامه ساخت سدان‌ها
این خودروساز آمریکایی حتی بازنشسته کردن خودروهای CT6 و CT6-V را نیز رد کرده است. این دو خودرو در ابتدا قرار بود از اول ژوئن تولید نشوند اما نهایتاً تولید آن‌ها تا ژانویه‌ی 2020 ادامه خواهد یافت.

تعهد کادیلاک به ادامه ساخت سدان‌ها
تعهد کادیلاک به ساخت سدان ها سورپرایز کننده است چراکه بسیاری از برندها تمرکز خود را روی کراس اوورها، شاسی بلندها و پیکاپ ها معطوف می‌کنند. در واقع سبد محصولات سدان کادیلاک از نظر فروش عملکرد چندان درخشانی نداشته اما خب کادیلاک با معرفی مدل‌های XT4 و XT6 به دنبال رفع این مشکل است.

تعهد کادیلاک به ادامه ساخت سدان‌ها
تصمیم این برند برای ادامه‌ی ساخت سدان ها شاید سورپرایز کننده باشد اما مدیر طراحی این برند گفته است:

ما هم‌اکنون شاسی بلندهای زیادی داریم بنابراین می‌خواهیم نگاهی دوباره به سدان های خود بیندازیم. قدرت خرید خریداران جوان‌تر خوب بوده بنابراین CT4 یک انتخاب عالی برای ورود به دنیای کادیلاک است.


به نظر می‌رسد کادیلاک روی مشتریان جوان برای فروش سدان های خود حساب باز کرده است. البته این موضوع خیلی هم دور از واقعیت نیست چراکه مطالعه‌ی قبلی نشان داده 86 درصد افراد با بازه‌ی سنی 18 تا 34 سال که مالک سدان نیستند در آینده خرید یک سدان جدید را مدنظر قرار خواهند داد.

تعهد کادیلاک به ادامه ساخت سدان‌ها
اگر امید کادیلاک به این موضوع باشد پس باید گفت تنها شرکتی نیست که روی سدان ها حساب می‌کند. نیسان نیز گفته بود:

ما فکر می‌کنیم نسل‌های جدید سدان های بیشتری در مقایسه با نسل‌های قدیمی‌تر خواهند خرید. مشتریان جوان نمی‌خواهند یک خودروی پدرانه بخرند.

تعهد کادیلاک به ادامه ساخت سدان‌ها
کادیلاک جدای از ادامه تولید سدان ها در حال برنامه‌ریزی برای ساخت مدل‌های متنوع و جدید سری V است. دو خودروی CT4-V و CT5-V ماه پیش معرفی شده‌اند اما نسخه‌های پرفورمنس دیگری هم در راه است. این شرکت همچنین می‌خواهد کراس اوورهای سری V را نیز تولید کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی