طرح غنی سازی اوقات فراغت نیازمند پشتیبانی است


طرح غنی سازی اوقات فراغت نیازمند پشتیبانی است

سقاء، گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت یک حرکت فرهنگی بزرگ برای نوجوانان و جوانان است که نیازمند هماهنگی و پشیبانی است و سایر دستگاه های اجرایی نیز باید در این زمینه دخیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» عصر (21 خردادماه) در جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گرمی با حضور امام جمعه و مسئولان این شهرستان گفت: مسجد بهترین ظرفیت برای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت را دارد و با اجرای چنین برنامه های نوجوانان و جوانان با کارکردهای مسجد نیز آشنا می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: تعداد 222 مسجد در شهرستان گرمی وجود دارد که از این تعداد 55 کانون در این مساجد این شهرستان فعال هستند و طبق برنامه ششم توسعه بایستی در 50 درصد مساجد کانون نیز تاسیس شود.

این مقام مسئول، ادامه داد: از زمان ثبت الکترونیکی کانون های در سامانه بچه های مساجد این کانون های به سه رده فعال، نیمه فعال و ضعیف رده بندی شده اند تا حمایت های مالی و پشتیبانی پیش بینی بر اساس این رده بندی ها صورت گیرد.

سقاء، افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت یک حرکت فرهنگی بزرگ برای نوجوانان و جوانان است که نیازمند هماهنگی و پشیبانی است و سایر دستگاه های اجرایی نیز باید در این زمینه دخیل شوند.

وی، خاطر نشان کرد: کانون های مساجد سال گذشته نیز رتبه نخست در فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت را در بین سایر دستگاه های اجرایی استان کسب کرد و این افتخار بزرگی برای فعالان مسجدی استان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، یادآور شد: حمایت از کلاس های آموزشی برپا شده در مساجد و تخصیص اعتبار در شهرستان ها می تواند به پویایی مساجد و کانون ها کمک کند و این مهمترین اولویت حمایتی از کانون ها می تواند باشد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن