شبکه های اجتماعی موجب گسسته شدن ارتباط میان خانواده ها شده است


شبکه های اجتماعی موجب گسسته شدن ارتباط میان خانواده ها شده است

علایی، گفت: امروز شبکه های اجتماعی موجب گسسته شدن ارتباط میان خانواده ها شده است باید با برنامه ریزی های مدون به دنبال تجمیع و کشیده شدن جوانان و جوانان در مساجد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علی علایی» امروز (22 خردادماه) در جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان پارس آباد در محل سالن اجتماع فرمانداری این شهرستان گفت: بهره گیری از پتانسیل جوانان خوش فکر و خوش ذوق در کانون های فرهنگی مساجد سبب رونق گرفتن این مراکز و ایجاد پایگاه فرهنگی در سطح محلات خواهد شد.

فرماندار شهرستان پارس‌ آباد، تصریح کرد: کار فرهنگی نیازمند کار کارشناسی همراه با انسجام، نظم و ترتیب است و باید با برنامه ریزی، مطالعه و مشارکت جوانان متعهد در این کانون ها صورت گیرد.

این مقام مسئول، ادامه داد: دشمنان سرمایه‌ گذاری ‌های کلان برای تهاجم فرهنگی دارند و باید با استفاده از ابزارهای فرهنگی در مقابل این تهاجم ها ایستادگی کرد.

وی، افزود: روحانیون با همکاری فعالان فرهنگی کانون های مساجد باید در زمینه های پشتیبانی از آرمان های انقلاب اسلامی، حمایت از ولایت فقیه و منویات مقام معظم رهبری پیشقدم و پیشتاز باشند.

علایی، عنوان کرد: در حال حاضر کشور هزینه های هنگفتی برای مقابله با تهاجم های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دشمنان پرداخت می کند و موفقیت در این جنگ نابرابر همت جوانان و نوجوانان نسل امروز را می طلبد.

فرماندار شهرستان پارس آباد، یادآور شد: اجرای برنامه های جذاب و شیوه های نوین در مساجد، کار جهادی فعالان کانون های مساجد در مقابل تهاجم فرهنگی خواهد بود.

علایی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بسیار مغتنمی است، خاطر نشان کرد: مدیران کانون ها از ظرفیت های همه رشته های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری در کنار برنامه های قرآنی و مذهبی استفاده کنند.

وی، اظهار داشت: امروز شبکه های اجتماعی موجب گسسته شدن ارتباط میان خانواده ها شده است باید با برنامه ریزی های مدون به دنبال تجمیع و کشیده شدن جوانان و جوانان در مساجد باشیم.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس