برنامه های جذاب فرهنگی زمینه حضور جوانان در مساجد خواهد شد


برنامه های جذاب فرهنگی زمینه حضور جوانان در مساجد خواهد شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ایجاد جذابیت های در برنامه های فرهنگی به ویژه در طرح غنی سازی اوقات فراغت زمینه حضور ثابت نوجوانان و جوانان در مساجد فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (22 خردادماه) در جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان پارس آباد در محل سالن اجتماع فرمانداری این شهرستان گفت: تعداد 210 مسجد در شهرستان پارس آباد واقع است که تعداد 60 کانون فرهنگی هنری در آنها مشغول فعالیت هستند و این تعداد 65 در مناطق روستایی و محروم و 35 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: تفاهم نامه های همکاری با دستگاه های اجرایی و نهادها و بخش خصوصی توسط کانون های مساجد منعقد شده که فعالان کانون های مساجد می توانند از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

وی، خاطر نشان کرد: تخصیص اعتبار به ویژه در شهرستان ها باید مورد مورد توجه مسئولان شهرستان باشد تا بتوانیم از برنامه های فرهنگی در مساجد حمایت و عملیاتی شود.

سقاء، یادآور شد: ایجاد شوراهای فرهنگی در مناطق روستایی از دیگر کارهای فرهنگی می تواند باشد که فعالان کانون های مساجد در این مناطق باید پیشقدم شوند.

این مقام مسئول، اذعان داشت: ایجاد جذابیت در برنامه های فرهنگی به ویژه در طرح غنی سازی اوقات فراغت زمینه حضور ثابت نوجوانان و جوانان در مساجد فراهم خواهد کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، اعلام کرد: اجرای برنامه «شنبه ها با کتاب» از دیگر کارهای اجرای در کانون های مساجد استان است که در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مساجد برگزار می شود.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت