نگاه ما نسبت به برنامه های فرهنگی مخاطب محور و آسیب شناسانه باشد


نگاه ما نسبت به برنامه های فرهنگی مخاطب محور و آسیب شناسانه باشد

دولت آبادی با بیان اینکه جامعه ما در سطح ملی و استانی با معضلات فرهنگی دست و پنجه نرم می کند، گفت: ضرورت دارد که نگاه ما نسبت به برنامه های فرهنگی مخاطب محور و آسیب شناسانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» عصر امروز (22 خرداد) در نشست طرح ملی «غنی ‌سازی اوقات فراغت بچه های مسجد» که با حضور تعدادی از مدیران کانون های فرهنگی مساجد شهرستان بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: طرح غنی ‌سازی اوقات فراغت ویژه اعضای کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» با محورهای 6 گانه در کانون‌ های مساجد استان برگزار می ‌شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه ‌سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت ‌های اجتماعی در سطح کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد را از جمله محورهای این طرح عنوان کرد.

وی ضرورت توجه مدیران کانون ها به فعالیت های فرهنگی تاثیرگذار در طرح غنی سازی اوقات فراغت را یادآور شد و اضافه کرد: به جهت جریان سازی همه فعالیت ها باید حول این 6 محور ابلاغی باشد.

دولت آبادی محور اصلی برنامه ها را حوزه قرآن و عترت دانست و خاطرنشان کرد: هر کانونی برای تاثیرگذاری طرح اوقات فراغت و خروجی مناسب باید طرح حساب شده ای داشته باشد.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: افتتاحیه طرح اوقات فراغت در پنج شهرستان نهایی شده و افتتاحیه آن در مرکز استان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه جامعه ما در سطح ملی و استانی با معضلات فرهنگی دست و پنجه نرم می کند، گفت: ضرورت دارد که نگاه ما نسبت به برنامه های فرهنگی مخاطب محور و آسیب شناسانه باشد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش