برنامه خاص برانکو برای نقل و انتقالات ؛ منتظر دو خرید جذاب باشید!


قرار گرفتن نام دو مدافع در لیست خرید احتمال تغییرات در میان مدافعین پرسپولیس را افزایش داده است. نوشته برنامه خاص برانکو برای نقل و انتقالات ؛ منتظر دو خرید جذاب باشید! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

برنامه خاص برانکو برای نقل و انتقالات ؛ منتظر دو خرید جذاب باشید!

برنامه برانکو برای تغییر در خط دفاعی فصل بعد پرسپولیس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۷:۱۵
برنامه خاص برانکو برای نقل و انتقالات ؛ منتظر دو خرید جذاب باشید!

قرار گرفتن نام دو مدافع در لیست خرید احتمال تغییرات در میان مدافعین پرسپولیس را افزایش داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به رغم اینکه مسئولین ارشد باشگاه پرسپولیس هنوز از لیست خرید این تیم به طور رسمی رونمایی نکرده‌اند اما پیگیری‌ها نشان داده که نام دو مدافع میانی در لیست خرید تابستانی برانکو قرار گرفته است.

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع میانی و ملی‌پوش ماشین‌سازی تبریز که در حال حاضر بازیکن آزاد است و علی نعمتی مدافع چپ پای پدیده که سابقه بازی در دفاع میانی و دفاع چپ را داشته گزینه‌های پرسپولیس در فاز دفاعی هستند که مذاکره با این نفرات هنوز تکذیب نشده است.

پرسپولیس در فصلی که گذشت در پست دفاع میانی سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده را در اختیار داشت و محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، حسین ماهینی و محمد نادری نیز دیگر بازیکنانی بودند که به عنوان آلترناتیو در این پست در اختیار برانکو بودند. حال با تمدید قرارداد خلیل‌زاده، حضور حسینی و ربیع‌خواه و بازگشت انصاری و ماهینی به شرایط بازی، پرسپولیس به دنبال جذب دو مدافع میانی است و مذاکرات این تیم برای قطعی کردن قرارداد نادری ادامه دارد.

در چنین شرایطی و با توجه به لیست بزرگسال پر سرخ‌ها، به نظر می‌رسد که احتمال جدایی برخی مدافعین فصل قبل پرسپولیس وجود خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته