جوانان مهاجر در ایران پشتوانه بزرگی برای تیم ملی فوتسال افغانستان هستند


جوانان مهاجر در ایران پشتوانه بزرگی برای تیم ملی فوتسال افغانستان هستند

مسئول شورای فوتبال و فوتسال مهاجران گفت: جوانان مهاجر در ایران پشتوانه بزرگی برای تیم ملی فوتسال افغانستان هستند

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، فینال مسابقات فوتسال جام رمضان در سالن شهدای مدافع حرم گلشهر مشهد برگزار شد.

در بازی فینال تیم تکاور با غلبه بر تیم مرحوم باروتیان به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد.

طاهر محمدی، مسئول شورای فوتبال و فوتسال مهاجرین افغانستان در گفتگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدا با شرکت 48 تیم از آغاز ماه مبارک رمضان در مشهد برگزار شد.

وی افزود: بعد از مسابقات گروهی 32 تیم به مرحله حذفی رسیدند که در پایان 4 تیم تکاور، زیره کفش رحیمی، مرحوم باروتیان، و جوانشیر به نیمه نهایی راه یافتند.

محمدی تصریح کرد: استقبال از این مسابقات خیلی خوب بود، و در شبهای ماه مبارک رمضان این مسابقات پیگیری می شد و مهاجرین زیادی نیز برای تماشای این مسابقات حضور پیدا می کردند.

مسئول شورای فوتبال و فوتسال مهاجرین به اهمیت ورزش در میان جوانان در شرایط فعلی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به خطراتی که در کمین جوانان است، باید مسئولان شرایط حضور در میدان های ورزشی را برای جوانان فراهم کنند و ماهم در حد توان خود تلا داریم که روحیه نشاط و شادابی را در جوانان تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به این که فوتسال در ایران خیلی مطرح است و جوانان مهاجر در کنار دستان ایرانی خود در محلات و میدان های ورزشی به این رشته علاقه زیادی دارند و مشغول بازی هستند، مسئولان فدارسیون باید توجه جدی به جذب به این استعدادها داشته باشند.

محمدی یادآور شد: به عنوان نمونه همین تیم ملی فوتسال افغانستان در تبریز که برای حضور در مسابقات آسیای شرکت کرده، تعداد زیادی از این ورزشکاران مهاجر عضو آن هستند که این نشان می دهید ظرفیت های بسیاری در این عرصه وجود دارد.

روح الله راجی، مسئول هماهنگی شورای فوتبال و فوتسال مهاجرین افغانستانی در مشهد نیز به برگزاری مسابقه پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: در کنار مسابقات به رده سنی آزاد، مسابقات میان تیمهای پیشکسوت اشاره کرد.

وی افزود: مسابقات پیشکسوتان با حضور 8 تیم در دو گروه برگزار شد که در نهایت در دو گروه 4 تیمی به صورت دوره ای برگزار شد که در نهایت تیمهای ناصری زاده ، ثامن به فینال رسیدند که در فینال تیم ثامن به قهرمانی رسید.

راجی ادامه داد: مسابقات پیشکسوتان بین بازیکنان با سن بیشتر از 35 سال برگزار شد و به تیم های اول و دوم جوایز نقدی و جام مسابقات اهدا شد.

وی در مورد داوری این مسابقات افزود: سطح داوران مهاجرین در سالهای اخیر رشد خوبی داشته است. و داوری این مسابقات کاملا برعهده داوران افغانستانی بود.

راجی از اداره کل امور اتباع مهاجران خارجی، نیروی انتظامی و تربیت بدنی شهرداری، هئیت فوتبال خراسان، سازمان ورزش و جوانان و همه افرادی که در در برگزاری این مسابقات تلاش کردند، تشکر کرد.

/انتهای پیام/

جوانان مهاجر در ایران پشتوانه بزرگی برای تیم ملی فوتسال افغانستان هستند
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !