حملات پهپادی به فرودگاه‌های ابهاء و جیزان عربستان


سخنگوی نیروهای مسلح یمن: هر دو عملیات (حمله به فرودگاه های ابهاء و جیزان) موفقیت آمیز بود و فعالیت هر دو فرودگاه متوقف شده است

حملات پهپادی به فرودگاه‌های ابهاء و جیزان عربستانبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از گزارش شبکه تلویزیونی المسیره؛ یگان پهپادی یمن از حمله به فرودگاه های ابهاء و جیزان در عربستان خبر داد.
منابع یمنی اعلام کردند در این عملیات از پهپاد قاصف k2 استفاده شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد در حمله پهپادی به فرودگاه جیزان عربستان, اتاق کنترل هواپیماهای بدون سرنشین در این فرودگاه هدف قرار گرفت.

این مقام نظامی در یمن اعلام کرد هر دو عملیات (حمله به فرودگاه های ابهاء و جیزان) موفقیت آمیز بود و فعالیت هر دو فرودگاه متوقف شده است.

وی به عربستان سعودی هشدار داد در صورت تداوم تجاوز به یمن, در روزهای آینده اقدامات شدیدتری در انتظار متجاوزان خواهد بود.

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز به نقل از سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد در حمله به فرودگاه ابهاء در عربستان، مرکز سوختگیری فرودگاه با چند پهپاد هدف قرار گرفت.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی سعودی العربیه مدعی شد یک موشک بالستیک در آسمان ابهاء در جنوب غرب عربستان رهگیری و منهدم شد.

گفتنی است؛ در چند روز گذشته نیروی هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در واکنش به ادامه تجاوزگری های رژیم سعودی و مزدورانش، با تعدادی پهپاد از نوع قاصف K2 به فرودگاه های ابها و جیزان در جنوب عربستان حمله کردند و آشیانه و ایستگاه‌های هواپیماهای بدون سرنشین عربستان سعودی را که در تهاجم به یمن استفاده می‌شوند، را هدف قرار دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی