نمای بیرونی و داخلی پورشه ماکان | فیلم


در میان بزرگ‌ترین تغییرات می‌توان به نمای جلوی بهبود یافته‌ی ماکان اشاره کرد. لبه‌ی پایینی خودرو به‌روزتر شده و نمای معقولانه‌تر را به این کراس اوور داده است. عکاسان ما ادعا می‌کنند چراغ‌های جلو نیز پوشش استتاری دارند اما این موضوع در تصاویر مشهود نیست. در نمای عقب شاهد چراغ‌های عقب پوشیده هستیم که نشان دهنده‌ی ایجاد تغییر در طراحی آن‌هاست....

در میان بزرگ‌ترین تغییرات می‌توان به نمای جلوی بهبود یافته‌ی ماکان اشاره کرد. لبه‌ی پایینی خودرو به‌روزتر شده و نمای معقولانه‌تر را به این کراس اوور داده است. عکاسان ما ادعا می‌کنند چراغ‌های جلو نیز پوشش استتاری دارند اما این موضوع در تصاویر مشهود نیست. در نمای عقب شاهد چراغ‌های عقب پوشیده هستیم که نشان دهنده‌ی ایجاد تغییر در طراحی آن‌هاست. همچنین پوششی بین چراغ‌های عقب وجود دارد. این موضوع سبب شگفتی ماست زیرا این امکان وجود دارد که نواری LED در نمای پشت همانند تصاویر جاسوسی اخیر نسل بعد ۹۱۱ را ببینیم.

نمای بیرونی و داخلی پورشه ماکان | فیلم

ماکان | تگ

متأسفانه تصاویری از کابین خودرو منتشر نشده است. سرعت سریع تغییرات صنعت خودرو باعث می‌شوند انتظار داشته باشیم تا اصلاحاتی در سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو و بسته‌های کمک‌راننده صورت بگیرد. اگرچه استفاده از دکمه‌های زیاد در کابین دور از ذهن است اما می‌توانیم تصور داشته باشیم که تعدادی از آن‌ها در کنسول مرکزی ماکان یکپارچه شوند. پورشه ماکان که از سال ۲۰۱۴ در آمریکا عرضه شده به سرعت به پرفروش‌ترین خودروی این برند در آمریکا بدل شد. سال گذشته در آمریکا تعداد ۱۹۳۳۲ دستگاه ماکان فروخته شده که بیشتر از فروش ۱۵۳۸۳ دستگاهی کاین است. در واقع ماکان از معدود مدل‌های پورشه است که فروش آن نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر بهبود داشته است.

(۴۸۰)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا