ممرک: با یک‌ تساوی مقابل ایران به عنوان سرگروه صعود می کنیم


ممرک: با یک‌ تساوی مقابل ایران به عنوان سرگروه صعود می کنیم

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان گفت: در صورت تساوی تحت هر شرایطی هم به عنوان تیم اول صعود می‌کنیم .

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالرزاق ممرک بعد از پیروزی 6 بر یک افغانستان مقابل هنگ‌کنگ با حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: اولین بازی ما در این تورنمنت مقابل هنگ‌کنگ بود. با توجه به اردوی کوتاه‌مدت و تنها یک بازی تدارکاتی عملکرد خوبی داشتیم.

وی گفت: تنها بازی تدارکاتی ما مقابل ژاپن بود که بازی تدارکاتی خوبی برای ما بود اما ما نیاز به بازی‌های بیشتری داریم. و دیدید که در این بازی پراسترس بودیم. درمجموع از عملکرد بازیکنانمان راضی هستیم و این نتیجه برای ما رضایت‌بخش بود.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان در رابطه با بازی فردا مقابل ایران گفت: فردا از نظر روحی و روانی بازیکنان ما خیلی راحت‌تر به میدان می‌روند. چرا که به ما با نتیجه بازی مقابل هنگ‌کنگ به مرحله بعدی صعود کرده‌ایم.

ممرک گفت: فردا آخرین بازی گروهی ما است و باید بازی تایلند با لبنان را ببینیم و بعد ازاین بازی تصمیم بگیریم که آیا باید در مقابل ایران بازی پرفشاری انجام دهیم یا بازی را مدیریت کنیم تا برای بازی در مرحله یک‌چهارم نهایی با آمادگی بیشتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به سؤالی که پس از باخت در آخرین مصاف با ایران، چه تغییراتی در تیم ملی افغانستان انجام شده، گفت: تیم ایران تیم خیلی خوبی است. بعد از آخرین بازی که با ایران داشتیم قدرت این تیم را بیشتر فهمیدیم. ما 20 روز اردو و یک بازی تدارکاتی داشتیم.

وی در پایان گفت: تیم ایران اردویی 3 ماهه برگزار کرده و ۵ الی ۶ بازی تدارکاتی داشته آن‌ها با آمادگی کامل به این مسابقات آماده‌اند. ما در صورت تساوی هم به عنوان تیم اول گروه صعود می‌کنیم اما باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود.

انتهای پیام/ک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان