به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ به گفته این وبسایت فردی که عکس را گرفته موفق به دیدن جلوی موبایل هم شده، و ادعا کرده پیکسل 4 فاقد ناچ است و به جای آن دارای یک حاشیه ضخیم در قسمت بالاست که دو دوربین هم در آن قرار داده شده اند.

گوگل پیکسل 4 در دستان یک کاربر شکار شد

همانطور که در عکس مشخص است موبایل درون قابی پارچه ای قرار داده شده که آن هم شباهت زیادی به آن چه گوگل برای پیکسل های قبلی عرضه کرده دارد. در بالای موبایل هم یک بریدگی به چشم می خورد که احتمالا متعلق به میکروفون حذف صداهای مزاحم محیط باشد.
پیکسل 4 به جای ناچ دارای حاشیه ای ضخیم است

این عکس در حالی منتشر مشود که هنوز چندین ماه تا معرفی رسمی این محصول در مهرماه فاصله داریم. گوگل مدتی قبل برای بالا بردن هیجانات رندری از ظاهر این موبایل منتشر کرد اما درز عکس واقعی محصول احتمالا جزو برنامه های این شرکت نبوده است.

به نظر می رسد با وجود فاصله چهار ماهه تا معرفی پیکسل 4 گوگل هر روز اطلاعات بیشتر و دقیق تری درباره اش منتشر می شوند.

اسفندماه برای اولین بار طرح هایی از این موبایل منتشر شد که به وجود دوربین دوگانه افقی در پشت آن و بریدگی صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین های سلفی اشاره داشت.

سه ماه بعد رندرهای تازه ای از پیکسل 4 منتشر شد که دارای زبان طراحی کاملا متفاوت بود و آرایش مربعی دوربین ها را نشان می داد. گوگل هم چند روز بعد در اقدامی عجیب با انتشار رندرهای رسمی طراحی موبایل را تایید کرد.

علاوه بر این شایعاتی مبنی بر استفاده از رادار حرکتی سولی در پیکسل 4 هم مطرح شده که هنوز رد یا تایید نشده اند.