کیا کادنزا، یک سدان لوکس کره ای با چهره ای جدید


شرکت کیا به تازگی کیا کانزای را با چهره ای جدید معرفی کرد و حتی با نامگذاری ماشین تحت عنوان K7 Premier نشان داد که تغییرات بیش از اندازه است. شاید آگاه باشید که محصولات کیا باعناوین مختلف و متفاوتی عرضه می شود و K7 با نام کادنزا در ایران شناخته می شود.

نواندیش- مهتاب رضایی: شرکت کیا به تازگی کیا کانزای را با چهره ای جدید معرفی کرد و حتی با نامگذاری ماشین تحت عنوان K7 Premier نشان داد که تغییرات بیش از اندازه است. شاید آگاه باشید که محصولات کیا باعناوین مختلف و متفاوتی عرضه می شود و K7 با نام کادنزا در ایران شناخته می شود.

احتمالا این ماشین با نام K7 Premier به بازار عرضه خواهد شد. براساس تصاویر منتشر شده می توان دریافت که دامنه تغییرات بسیار گسترده بوده و شرکت همه قسمت های خودرو را تغییر داده است.

نمای جلویی ماشین تا حدی به ماشین K3 شبیه است. چراغ ها و جلو پنجره در ماشین کادنزای 2020 به نحوی تغییر یافته به گونه ای که چراغ ها ، پنجره جلویی را در آغوش کشیده اند. چراغ ها در عقب ماشین به صورت سراسری طراحی شده و سپرباز در عقب ماشین به چشم می خورد.
این ماشین کاملا متحول شده است. جدیدترین تغییرات در این ماشین عبارتند از، تغییر داشبورد و ایجاد یک صفحه نمایش 3/12 اینچی عریض در سیستم اینفوتینمنت، صفحه نمایش دیجیتال پشت فرمان ماشین، تغییر شکل خروجی های سیستم تهویه مطبوع ، دسته دنده و فرمان تغییر شکل داده شده.

کابین ماشین کاملا تغییر داده شده است، جزئیات ماشین کاملا تغییر کرده است. شیشه های ماشین بهتر شده و در کف کابین عایق های صوتی کار گذاشته شده، و در نهایت آرامش سرنشینان تامین شده است.

مهم ترین تجهیزات کیا کادنزای 2020
•سیستم هداپ دیسیپلی
•کنترل صوتی هوشمند و سیستم کمکی
•Drive Wise
•کنترل نقاط کور
•حفظ خودرو در بین خطوط رانندگی خیابان
•مسیریابی هوشمند
•سیستم هشدار و اجتناب از برخورد ماشین عقبی به ماشین
•سیستم هشدار و اجتناب از برخورد حین توقف ماشین

حتی سیستم فنی ماشین هم تغییر کرده است. تعبیه موتور 5/2 لیتری GDI، گیربکس هوشمند، سرعت خودکار از جمله مهم ترین تغییرات فنی ماشین است. گیربکس هوشمند در همه نسخه های ماشین تعبیه شده است.

ماشین های شش سیلندری 3 لیتری، 4/2 لیتری هیبریدی، و 2/2 لیتری دیزل پیشرانه های قوی تری دارند. موتور LPG 3 لیتری V6 نیز برای این ماشین مدنظر گرفته شده است. اعداد مربوط به پیشرانه محرمانه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)