نکونام: جاه‌طلب هستم و فقط به موفقیت فولاد فکر می‌کنم/ نام لک در لیست من نیست


نکونام: جاه‌طلب هستم و فقط به موفقیت فولاد فکر می‌کنم/ نام لک در لیست من نیست

سرمربی جدید فولاد خوزستان گفت: حضور حامد لک در فولاد صحت ندارد و این دروازبان در لیست ما نیست.

سرمربی جدید فولاد خوزستان گفت: حضور حامد لک در فولاد صحت ندارد و این دروازبان در لیست ما نیست.

به گزارش وبسایت نود، جواد نکونام سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان در اولین جلسه تمرینی این تیم برای فصل جدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که در خوزستان و اهواز هستم؛ تیم فولاد یکی از بهترین تیم‌های ایران از نظر امکانات و شاید بهترین آن‌ها است که بازیکنان و کادر مدیریتی خوبی دارد و از مجموعه فولاد تشکر می‌کنم.

وی افزود: با توجه به پیشنهاداتی که داشتم سعی کردم بهترین گزینه را انتخاب کنم و نظرم از ابتدا درباره باشگاه فولاد بود و امیدوارم شرایط در این فصل جوری پیش برود که بتوانیم فولاد را به جایگاه والا و واقعی خود برسانیم که این مهم نیازمند یاری همه و حمایت هواداران است.

نکونام درباره وضعیت فولاد در بازار نقل و انتقالات گفت: اولین بازیکن را در لیگ امسال را ما گرفتیم اما تقریبا از 5، 6 تیم در نقل‌وانتقالات فاصله داریم زیرا دست آن‌ها برای جذب بازیکن بازتر است. متأسفانه بازیکنانی که در لیست ما هستند مبالغ کلانی را درخواست می‌کنند که از پس آن برنمی‌آییم.

وی درباره حضور حامد لک در فولاد عنوان کرد: حضور وی در فولاد صحت ندارد و این دروازبان در لیست ما نیست.

وی ادامه داد: دنبال ستاره نیستیم و بازیکنی را جذب می‌کنیم که به دردمان بخورد؛ اغلب بازیکنان فعلی تیم از بازیکنان بومی و جوان هستند اما در کل فقط به موفقیت فولاد فکر می‌کنم و کیفیت بازیکن برای من بسیار مهم است.

سرمربی فولاد بیان کرد: هدف‌گذاری را نسبت به تیمی که می‌بندیم انجام می‌دهیم و همیشه جلو را نگاه می‌کنم؛ جاه‌طلب هستم و دوست دارم به اهداف بزرگی که دارم برسم.

وی درباره وضعیت مربی بدنساز تیمش گفت: مربی اسپانیایی به نام «یوسو سسما» که با من 7 سال در اوساسونا بوده به ایران می‌آید و فکر می‌کنم طی چند روز آینده در تمرینات حاضر شود.

نکونام عنوان کرد: سه‌شنبه به شهرکرد می‌رویم و در آنجا 2 بازی تدارکاتی خواهیم داشت، سپس به اهواز برمی‌گردیم و استراحت کوتاهی می‌کنیم و بعد از آن اردوی دوم و سومی را نیز در دستور کار داریم.

20441

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام