پیروزی دل‌نشین تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان/ ایران 3 ـ لهستان 2


پیروزی دل‌نشین تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان/ ایران 3 ـ لهستان 2

تیم ملی والیبال کشورمان در یک بازی نفس‌گیر توانست لهستان را از پیش‌رو بردارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، در جریان دومین روز از بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال جهان، تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 18:30 به مصاف تیم لهستان رفت.

در این بازی که با حضور بیش از 10 هزار تماشاگر در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، تیم ملی کشورمان موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم لهستان را شکست دهد.

ست نخست این بازی با برتری 25 بر 20 بازیکنان تیم ملی والیبال ایران همراه بود که البته بدون سختی چندانی این امتیاز را کسب کردند.

اما در ست دوم، با بازگشت بازیکنان لهستان به بازی، رقابتی نفس‌گیر و تنگاتنگ میان 2 تیم شکل گرفته که در پایان این ست برتری 25 بر 21 برای لهستان به ثبت رسید.

ست سوم بازی نیز با ورود پرقدرت بازیکنان 2 تیم و رقابت نزدیک میان تیم‌ها آغاز شد و در نهایت با نتیجه 25 بر 21 به نفع لهستان به پایان رسید.

تیم ملی ایران در ست چهارم با پشتیبانی تماشاگران، توانست بازی را با نتیجه 25 بر 17 به نفع خو به پایان رساند و به این ترتیب بازی به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم این بازی نیز با همراهی بی امان تماشاگران و تشویق‌های مکرر هواداران با نتیجه 15 بر 8 به نفع تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید و به این ترتیب نتیجه نهایی بازی 3 بر 2 به نفع ایران ثبت شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان