تغییر ساعت کار اداری هرمزگان به مدت 3 روز


ساعت کار اداری مراکز دولتی و غیردولتی هرمزگان به دلیل گرمای هوا از ۲۶ تا ۲۸خرداد از ساعت ۶ و ۳۰...

تغییر ساعت کار اداری هرمزگان به مدت 3 روز

ساعت کار اداری مراکز دولتی و غیردولتی هرمزگان به دلیل گرمای هوا از ۲۶ تا ۲۸خرداد از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان عصر شنبه با صدور اطلاعیه ای خطاب به سازمان ها، ادارات کل، شرکت ها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات عمومی غیر دولتی، شهرداری ها و موسسات آموزشی گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و بروز گرمای شدید در استان و به منظور جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال شهروندان ساعت کار اداری در هرمزگان در از ۲۶ تا ۲۸ خرداد از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ اعلام می شود.

نازنین شیبانی ادامه داد: ساعت کار بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و آتش نشانی نیز به روال سابق است، ضمن آنکه دانشگاه ها و مراکز آموزشی در ایام تابستان دایر نیستند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند و در صورت گزارش رعایت نکردن صرفه جویی مصرف با دستگاه متخلف برخورد قانونی می‌شود.

شیبانی ابراز داشت: صداو سیمای مرکز خلیج فارس، همکاری لازم درخصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی و تشویق مردم به این کار با شرکت برق استان را در دستور کار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق صنایع و حوزه های تجاری در دوره زمانی یاد شده تاکید و موارد تخلف را به استانداری گزارش دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران