انتقاد از کی‌روش ممنوع؛ حتی شما «ناجی» عزیز!


انتقاد از کی‌روش ممنوع؛ حتی شما «ناجی» عزیز!

بانک ورزش- رضا قوچان‌نژاد بعد از یک سال سکوت کامل، بالاخره لب باز کرد و فقط در یک مصاحبه چند سطر از درددل‌هایش را با رسانه‌ها و مردم در میان گذاشت. او البته...

بانک ورزش- رضا قوچان‌نژاد بعد از یک سال سکوت کامل، بالاخره لب باز کرد و فقط در یک مصاحبه چند سطر از درددل‌هایش را با رسانه‌ها و مردم در میان گذاشت. او البته در همین مصاحبه هم تشکر از کی‌روش بابت حضورش در تیم ملی ایران را از یاد نبرده، اما به هر حال بخش کوچکی از گله‌هایش را گفته، اما در کمال تعجب این اظهارات با واکنش‌های تند و منفی برخی نزدیکان و علاقه‌مندان افراطی کی‌روش همراه شده است.

واقعا اینکه: «کارلوس در بازی با کره در مقدماتی جام‌جهانی 2014 به بازیکنان گفته بود فقط زیر توپ بزنید» چیزی است که نیاز به افشاگری داشته باشد؟ آیا مردم شرایط آن بازی و نوع نمایش تیم ملی را از یاد برده‌اند؟ یا اینکه: «ما در جام‌جهانی روسیه می‌توانستیم تهاجمی‌تر از این باشیم و با شجاعت بیشتری به میدان برویم» غیرمنطقی به نظر می‌رسد؟ ظاهرا دوستان فراموش کرده‌اند تیم ایران در جام‌جهانی اخیر رکورد کمرین شوت به سمت دروازه را به جا گذاشت و مجموع شوت‌های ما به دروازه همه رقبا تنها از تعداد ضربات ژاپن در دیدار با بلژیک کمتر بود! ژاپنی که در تنها تقابل رسمی‌اش با ایران در عصر کی‌روش سه گل به تیم ما زد. چرا یقه گوچی را گرفته‌اید و به جای تشکر از متانت و یک سال بردباری او، به جرم اظهار عقیده تازیانه‌اش می‌زنید؟

وسط این بی‌انصافی‌ها فقط یادتان باشد اگر قوچان‌نژاد و شم گلزنی بسیار بالایش نبود، افسانه کی‌روش در ایران خیلی زودتر از این حرف‌ها به پایان می‌رسید. کافی بود رضا در مقدماتی جام‌جهانی برزیل آن دو تک گل انفرادی را در دوحه به قطر و در اولسان به کره نمی‌زد تا کی‌روش را پنج سال پیش با خفت و خواری جواب می‌کردند. اگر گل گوچی به بوسنی نبود، جام‌جهانی 2014 به تنها حضور بدون گل زده ایران در جام‌های جهانی تبدیل می‌شد. اگر گل‌های گوچی در جام ملتهای آسیای قبلی نبود، تیم ایران بلافاصله بعد از صعود از گروه به پست ژاپن کی‌روش دوست(!) می‌خورد و یا بازی با عراق اصلا به پنالتی نمی‌کشید. فکر نمی‌کنید این آدم هم دست‌کم به اندازه هواداران کی‌روش استحقاق حرف زدن داشته باشد؟ آن هشت سال بس نبود، امروز هم همه باید لال باشند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس