حاشیه های ماراتن ایران در غدیر


حاشیه های ماراتن ایران در غدیر

ارومیه- ایرنا- ماراتن تیم والیبال ایران و لهستان که طی پنج ست نفس گیر در سالن غدیر ارومیه دنبال شد، علاوه بر شیرینی برد سروقامتان ایران مقابل عقاب های لهستانی با حاشیه هایی نیز همراه بود.

بیشتر شدن حرکت های منحصربفرد هینن با امتیازگیری سروقامتان ایران در میان حاشیه‌های کم رنگ تر از متن این دیدار، رفتارهای منحصربفرد سرمربی تیم ملی والیبال لهستان بسیار جالب بود؛ وی پس از امتیازگیری والیبالیست‌های ایران بی قراری می‌کرد و با کوبیدن پاها بر زمین و تکان دادن‌های بی حد و اندازه سر و دست‌ها این بی قراری را بروز می‌داد؛ این حرکت‌های «هینن» نیز موجب اوج گرفتن تشویق‌های والیبال دوستان حاضر در سالن می‌شد.

حاشیه های ماراتن ایران در غدیر

«هینن» پس از بازی نیز سخنان جالبی بیان کرد و با طرح این سوال که نزدیک‌ترین کافه اینجا کجاست؟ گفت: من به سعید معروف قول داده بودم که اگر ایران پیروز شود به او قهوه بدهم و حالا باید به وعده‌ام عمل کنم.

امتیازگیری پی در پی تیم ملی والیبال با تشویق‌های پرشور هواداران

از دیگر حاشیه‌های زیبای این جدال نفس گیر تأثیرگذاری تماشاگران خوش ذوق و والیبال دوست ارومیه‌ای بر امتیازگیری پی در پی تیم ملی والیبال از ست سوم به بعد بود که به صورت جدی و با قدرتی بی مثال آغاز شد و سعید معروف هم پس از بازی به تأثیرگذاری تماشاگران در این دیدار اعتراف کرد.

فریادهای «بیردنه، بیردنه / ‏‬ فقط یکی فقط یکی» و «بیر، ایکی، اوچ / ‏یک، دو، سه»، «عیبی یوخ / ‏عیب‬ ندارد» ‏‬ و همچنین سوت‌های ممتد تماشاگران در زمان صاحب توپ شدن لهستانی‌ها، جان دوباره ای به تیم ایران بخشید و با بالا بردن انگیزه آنان، زمینه برد با فاصله امتیازی زیاد در ست‌های چهارم و پنجم را برای سروقامتان ایران فراهم کرد.

پارک‌های شهری مملو از شور و هیجان هواداران والیبال در تشویق تیم ملی

محدودیت ظرفیت سالن ۶ هزار نفری غدیر نیز موجب شد تا تماشاگران به پارک‌ها و جلوی تلویزیون‌های شهری کشانده شوند و این بار خانواده‌ها در کنار هم و با نشستن بر روی چمن‌های سبز پارک‌ها باخت لهستان را در زمین آبی والیبال غدیر جشن گرفتند.

قرائت نامه عذرخواهی کوبیاک و خوشحالی مردم

قرائت نامه عذرخواهی «میخال کوبیاک» کاپیتان لهستان و فدراسیون والیبال این کشور پیش از آغاز مسابقه تیم‌های ایران و لهستان در سالن ورزشی غدیر از دیگر حاشیه‌های این بازی بود که موجب خوشحالی مردم ارومیه شد.

ممانعت عوامل از حمل شیپور به داخل سالن

البته اجازه ندادن به تماشاگران برای استفاده از شیپور در محل برگزاری دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان، موجب ناراحتی برخی هواداران شد اما این ناراحتی دوام چندانی نیاورد و بازی جذاب ایران و لهستان از یک سو و موج های مکزیکی تماشاگران از سوی دیگر این ناراحتی را به باد فراموشی سپرد.

تیم ملی ایران ساعت ۱۸:۳۰ فردا / یکشنبه / در آخرین مسابقه خود از هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف تیم ملی والیبال روسیه می‌رود.

۸۱۳۷/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا