زمان برگزاری نمایشگاه E3 2020 مشخص شد


رسانه کلیک – انجمن ESA مثل روال هر سال زمان برگزاری نمایشگاه E3 2020 را پس از اتمام کامل نمایش های رویداد E3 سال جاری مشخص کرد. هفته پیش رویداد E3 2019 با حضور جمعی از شرکت های بزرگ بازی سازی جهان از جمله مایکروسافت، یوبی سافت و نینتندو برگزار شد. مراسمی که در آن […] نوشته زمان برگزاری نمایشگاه E3 2020 مشخص شد اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – انجمن ESA مثل روال هر سال زمان برگزاری نمایشگاه E3 2020 را پس از اتمام کامل نمایش های رویداد E3 سال جاری مشخص کرد.

هفته پیش رویداد E3 2019 با حضور جمعی از شرکت های بزرگ بازی سازی جهان از جمله مایکروسافت، یوبی سافت و نینتندو برگزار شد. مراسمی که در آن شاهد معرفی بازی های جدید و انتشار اطلاعات بیشتر از عناوین مورد انتظار بودیم. تعیین زمان عرضه کنسول نسل بعدی مایکروسافت، معرفی بازی FIFA 20 و PES 2020 و همچنین اعلام تاریخ انتشار بازی سایبرپانک 2077 را می توان از مهم ترین اخبار این رویداد دانست. در طرف دیگر، این نمایشگاه حاشیه های زیادی هم با خود به همراه داشت، به طوری که شرکت سونی برای اولین قید حضور در E3 را زد و مشابه اکتیویژن، در این مراسم شرکت نکرد.

با همه این ها، نمایشگاه E3 2019 روز گذشته رسما به کار خود پایان داد. حال، همه نگاه بازیکنان به E3 سال آینده است. رویداد بزرگی که انتظار می رود مایکروسافت و سونی در کنار معرفی بازی های نسل بعدی، به رونمایی کامل از کنسول های ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 بپردازند. در همین راستا، گروه ESA که مسئول برگزاری نمایشگاه سالانه E3 است، طبق سنت همیشگی خود پس از اتمام مراسم E3 2019 و بسته شدن پرونده آن، به سرعت زمان برگزاری نمایشگاه E3 2020 را مشخص کرد.

به گفته این گروه، رویداد E3 2020 از تاریخ 20 تا 22 خرداد 99 (9 الی 11 ژوئن سال 2020) در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد. البته، با وجود تعیین زمان برگزاری این نمایشگاه، هنوز مشخص نیست که کدام یک از شرکت ها قصد حضور و یا عدم حضور در رویداد سال آینده را دارد.

زمان برگزاری نمایشگاه E3 2020 مشخص شد

با این حال، زمان زیادی به برگزاری رویداد E3 2020 باقی مانده و تا پیش از برگزاری آن، شرکت گوگل به عنوان یکی از غول های تکنولوژی برای اولین بار با عرضه سرویس «گوگل استادیا» (Google Stadia) پا به میادین صنعت بازی های ویدیویی خواهد گذاشت. سرویس استریم محوری که قرار است کنسول های بعدی ایکس باکس و پلی استیشن را به چالش بکشاند و امکان تجربه عناوین در بهترین کیفیت را روی هر دستگاهی از جمله موبایل، تبلت، لپ تاپ و تلویزیون برای بازیکنان فراهم کند.

در طرف دیگر، مایکروسافت و سونی نه تنها در سال آینده کنسول های نسل نهم خود را راهی بازار می کنند، بلکه با همکاری یکدیگر، اولین سرویس اشتراکی بازی ابری را راه اندازی کرده و به رقابت با گوگل خواهند پرداخت. موضوعی که قطعا نوید برگزاری یک E3 هیجان انگیز در سال آینده را می دهد.

Source: GameSpot

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان