تماشاگران یکی از عوامل باخت ما بودند/ هینن: چون باختیم باید به معروف قهوه بدهم!


تماشاگران یکی از عوامل باخت ما بودند/ هینن: چون باختیم باید به معروف قهوه بدهم!

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: من از 99 درصد کسانی که از من انتقاد می‌کنند با روی باز استقبال می‌کنم چون باعث پیشرفت من هستند.

به گزارش "ورزش سه"، ویتالی هینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان بعد از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل ایران اظهار داشت: شما می‌دانید نزدیک‌ترین کافی‌شاپ اینجا کجاست؟ چون به معروف قول دادم در صورت باخت او را به یک قهوه دعوت کنم و الان باید به قولم عمل کنم.

وی افزود: فکر می‌کنم بازی زیبایی بود، با تمام توان بازی کردیم. باید به این هواداران که یکی از عوامل باخت ما بودند افتخار کنید. از همه تماشاگران تشکر می‌کنم که برای تماشای والیبال آمدند و تیم خود را تشویق کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان عنوان کرد: تیم شما مستحق برد بود، اگر در بین بازی با معروف و ایگور بحث کلامی داشتیم فقط برای داخل بازی بود، برای این‌که یک والیبال زیبا تماشا کنیم اما در خارج از زمین کاملاً با یکدیگر دوست هستیم و هر دو از دوستان خوب من به شمار می‌روند.

هینن در پایان گفت: در قهرمانی جهان رسانه‌های لهستانی گفته بودند اگر ما قهرمان نشویم من را به آتش خواهند کشید. من از ۹۹ درصد کسانی که از من انتقاد می‌کنند با روی باز استقبال می‌کنم چون باعث پیشرفت من هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی