همه از برد می‌گویند، نه اینکه چند نفر بازی کردند؛/ کولاکوویچ: بازی را بردیم، تبریک نمی‌گویید؟


همه از برد می‌گویند، نه اینکه چند نفر بازی کردند؛/ کولاکوویچ: بازی را بردیم، تبریک نمی‌گویید؟

سرمربی تیم ملی والیبال ایران به انتقاد از سوالاتی پرداخت که از اهمیت پیروزی آنها کم می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از بازی با لهستان که با برتری دراماتیک و ارزشمند ۳ بر ۲ ملی پوشان ایران همراه بود، عنوان کرد: از همکار خوبم تشکر می‌کنم که بعد از یک جنگ تمام عیار، یک والیبال زیبا را دیدیم؛ البته یک مقدار بخاطر مباحث داوری عصبی شده بودم.

او ادامه داد: ما با توجه به جو سالن غدیر، اتمسفر و حضور تماشاگران‌مان، توانستیم یک والیبال زیبا را برابر قهرمان جهان به نمایش بگذاریم و بنظرم مستحق این پیروزی بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال اضافه کرد: در دریافت‌ها و توپ‌های برگشتی عملکرد خوبی نداشتیم ولی باتوجه به عملکرد آنالیزورهایمان توانستیم به بازی برگردیم؛ برای لهستان، تیم قهرمان جهان احترام زیادی قائل هستم چراکه آنها کیفیت بسیار بالایی دارند و از برد برابر این تیم خوشحال هستیم.

کولاکوویچ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا از ۶ بازیکن در جریان مسابقه استفاده کردید، گفت: ما بازی را بردیم شما تبریک نمی‌گویید؟ من ۱۱ بازیکن در این بازی استفاده کردم؛ نمی‌دانم شما چه می‌خواهید!

او یادآور شد: می‌خواهم یک سری مسائل را به شما بگویم؛ به نظرم تماشاگران برنده اصلی این رقابت بودند؛ فکر می‌کنم آنها از پیروزی ایران لذت بردند؛ به نظر من می‌توانستید خیلی سوال‌ها درباره نحوه مربیگری من درباره برد امشب سوال کنید؛ ما ۷ بازی را بردیم و با این پیروزی‌ها امیدواری به وجود آمده که به فینال در شیکاگو برویم؛ شما باید خیلی به این بچه‌ها افتخار کنید.

سرمربی تیم ملی والیبال عنوان کرد: نحوه تمرینات بازیکنان به قدری سخت است که هر روز تحت فشار و رنج هستند؛ شما باید کاملا به این موضوع احترام بگذارید و به این فکر کنید که چقدر آنها هرروز تلاش می‌کنند، اذیت می‌شوند و تمریناتی دارند؛ چراکه آنها این مردم را دوست دارند.

کولاکوویچ تاکید کرد: همه از برد ایران خوشحال هستند؛ اکنون کسی نمی‌پرسد چند نفر بازی کرده است؛ هواداران درباره برد صحبت می‌کنند، نه اینکه چند نفر بازی کردند و چند نفر بازی نکردند؛ من نمی‌خواهم تکرار کنم که چقدر راه را با موفقیت و در مقابل تیم‌های بسیار بسیار بزرگ طی کردیم؛ حریفان ما حتی قهرمان جهان بودند؛ ما باید به این بچه‌ها و رنج و فشاری که در تمرینات متحمل می‌شوند، احترام بگذاریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل باران / عکس نوشته هوای بارانی عاشقانه