شهید بهشتی گفتند احمد آقا مورد اطمینان ماست


شهید بهشتی گفتند احمد آقا مورد اطمینان ماست

حجت الاسلام حسینیان گفت: مرحوم قدیریان مظلومانه، اما مجاهدانه در راه خدا جهاد کرد و در زمان جنگ او بخشی از خط مقدم را حفاظت می‌کرد.

شهید بهشتی گفتند احمد آقا مورد اطمینان ماستبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام روح الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در هفتمین سالگرد ارتحال سردار جانباز حاج احمد قدیریان گفت: ایشان از ابتدای جوانی که با فدائیان اسلام آشنا شد، جان خود را در طبق اخلاص نهاد و در مجاهدات‌ها گام برداشت.

وی ادامه داد: او در جریان مبارزه ملی شدن صنعت نفت شرکت کرد. همچنین وقتی انقلاب به پیروزی رسید، حاج احمد مظلومانه، اما مجاهدانه در راه خدا جهاد کرد و در زمان جنگ بخشی از خط مقدم مورد حفاظت او بود.

حسینیان گفت: بنده آموزش نظامی را از حاج احمد اقا دیدم. آموزش می‌دادند که اگر دشمن حمله کرد، چطور در مقابل آن بایستیم. مردی غیور، جوانمرد بود و از زندگی خود برای انقلاب اسلامی گذشت و مظلوم زیست. شخصی مانند آقای بهشتی گفتند احمد اقا مورد اطمینان ما است امثال حاج احمد از قبل آزمایش خود را پس دادند. وقتی خبر وفات ایشان آمد، برای ما غیر قابل باور بود که حاج احمد اقا به لقاح الله پیوست. او شخصیت متدین، پاک عمل و نیکو کار داشت و جز خوبی و نیکی از او چیزی ندیدیم

شایان ذکر است در انتهای مراسم از کتاب مرحوم قدیریان رونمایی شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس