نامه عذرخواهی فدراسیون والیبال لهستان به سبب اظهارات توهین‌آمیز کوبیاک


نامه عذرخواهی فدراسیون والیبال لهستان به سبب اظهارات توهین‌آمیز کوبیاک

شفقنا – پیش از آغاز مسابقه تیم‌های ایران و لهستان، نامه عذرخواهی فدراسیون والیبال لهستان به سبب اظهارات توهین‌آمیز «میخال کوبیاک» خوانده شد. به گزارش شفقنا ورزشی، به تازگی صحبت‌هایی به نقل از کوبیاک کاپیتان لهستان منتشر شده که در آن به مردم ایران توهین کرده بود و بر همین اساس فدراسیون والیبال لهستان و فدراسیون بین‌المللی والیبال کوبیاک را 6 جلسه...

نامه عذرخواهی فدراسیون والیبال لهستان به سبب اظهارات توهین‌آمیز کوبیاک

شفقنا – پیش از آغاز مسابقه تیم‌های ایران و لهستان، نامه عذرخواهی فدراسیون والیبال لهستان به سبب اظهارات توهین‌آمیز «میخال کوبیاک» خوانده شد.

به گزارش شفقنا ورزشی، به تازگی صحبت‌هایی به نقل از کوبیاک کاپیتان لهستان منتشر شده که در آن به مردم ایران توهین کرده بود و بر همین اساس فدراسیون والیبال لهستان و فدراسیون بین‌المللی والیبال کوبیاک را ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم کردند و قرار شد او به خاطر اظهاراتش عذرخواهی کند.
خبرورزشی نوشت: پیش از مسابقه ایران و لهستان این نامه عذرخواهی برای تماشاگران حاضر در سالن غدیر ارومیه خوانده شد؛ در بخشی از این نامه فدراسیون والیبال لهستان از مردم ایران عذرخواهی و تاکید کرده که به منشور المپیک درباره احترام به ملت‌ها احترام می‌گذارد.
فدراسیون لهستان قول داد که اظهارات «غیر مؤدبانه و گستاخانه» کوبیاک را جبران کند.
خبرهای داغ دیگر:

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!