هتل فضایی برای پذیرایی از ثروتمندان به زودی در مدار زمین قرار خواهد گرفت


هتل فضایی برای پذیرایی از ثروتمندان به زودی در مدار زمین قرار خواهد گرفت

هتل فضایی برای ثروتمندانی که خواهان سفر به فضا هستند به زودی در مدار قرار خواهد گرفت. هزینه بلیط سفر به این زیستگاه فضایی حدود 52 میلیون دلار است و مسافران می‌بایست به صورت روزانه مبلغ 35 هزار دلار را برای هزینه‌های زندگی و غذا پرداخت کنند. رابرت بیگلو، رئیس شرکت هوافضایی بیگلو عنوان کرد هتل... نوشته هتل فضایی برای پذیرایی از ثروتمندان به زودی...

هتل فضایی برای ثروتمندانی که خواهان سفر به فضا هستند به زودی در مدار قرار خواهد گرفت. هزینه بلیط سفر به این زیستگاه فضایی حدود 52 میلیون دلار است و مسافران می‌بایست به صورت روزانه مبلغ 35 هزار دلار را برای هزینه‌های زندگی و غذا پرداخت کنند.

رابرت بیگلو، رئیس شرکت هوافضایی بیگلو عنوان کرد هتل فضایی این شرکت با هدف پذیرایی از ثروتمندان علاقه‌مند به فضا به زودی در مدار قرار می‌گیرد. وی تاکید کرد مراحل ثبت نام افراد برای اقامت در این زیستگاه فضایی نیز به صورت جدی در حال انجام است. رابرت بیگلو افزود تاکنون 16 نفر برای پرواز به این هتل فضایی مبلغ زیادی را پرداخت کرده‌اند تا با سفینه‌های استارلاینر و دراگون به فضا اعزام شده و در آنجا اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل فضایی برای پذیرایی از ثروتمندان به زودی در مدار زمین قرار خواهد گرفت

در آوریل سال 2016 میلادی مدل آزمایش این هتل فضایی توسط سفینه دراگون از کیپ کاناورال در فلوریدا به فضا پرتاب شد و به قسمت ترانکویتی ایستگاه فضایی بین‌المللی متصل شد. این هتل فضایی به کمک سفینه دراگون و به صورت فشرده به مدار زمین اعزام و پس از متصل شدن به ایستگاه فضایی با دمیدن هوا باز شد. فضانوردانی که در آن زمان در ایستگاه فضایی بین‌المللی بودند، از داخل این هتل فضایی بازدید کرده و از کیفیت و وضعیت آن نیز رضایت داشتند. این زیستگاه فضایی پس از موفقیت‌آمیز بودن مراحل پرتاب و متصل شدن به ایستگاه فضایی، سرانجام بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی نابود شد.

هتل فضایی برای پذیرایی از ثروتمندان به زودی در مدار زمین قرار خواهد گرفت

به طور کلی هتل فضایی بیگلو یک محفظه بزرگ محسوب می‌شود که به کمک سفینه دراگون به فضا پرتاب شده و به ایستگاه فضایی متصل خواهد شد. داخل این زیستگاه قابل زیستن بوده و ورود به آن از طریق ایستگاه فضایی بین‌المللی انجام می‌شود. بر اساس اعلام شرکت فضایی بیگلو در هر پرتاب 1 تا 4 نفر به این زیستگاه اعزام می‌شوند و می‌توانند به مدت 1 یا 2 ماه در مدار زمین زندگی کنند.

هزینه اقامت در هتل فضایی

هزینه بلیط مسافرت به این زیستگاه فضایی حدود 52 میلیون دلار است و مسافران می‌بایست به صورت روزانه مبلغ 35 هزار دلار را برای هزینه‌های زندگی و غذا پرداخت کنند. همچنین شرکت اسپیس ادونچرز که تجربه فرستادن گردشگران فضایی را در کارنامه خود دارد، اخیرا اعلام کرد با قراردادی که با شرکت استارلاینر امضا کرده است، این توانایی را خواهد داشت تا در آینده‌ای نزدیک مسافرانی را به مدار زمین اعزام کند که نرخ بلیط سفر به فضا توسط این شرکت حدود 58 میلیون دلار خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی