فرماندار جدید آوج معرفی شد


فرماندار جدید آوج معرفی شد

طی مراسمی، نصرت الله علیرضایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آوج معرفی و مشغول به کار شد.

طی مراسمی، نصرت الله علیرضایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آوج معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این آئین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل حمزه‌ای مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، مرتضی سمیعی مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری، علی رحمانی فرماندار بویین زهرا، سید ضیا الدین هاشمی امام جمعه شهر آوج و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

فرماندار جدید شهرستان آوج نیز در این آیین گفت: انقلاب اسلامی که با رهبری بنیان گذار انقلاب و حضور مردم پیروز شد بقای آن نیز در گرو خدمت صادقانه، بدون ریا و تظاهر به مردم است.

نصرت الله علیرضایی افزود: امیدواریم با حضور و همکاری مسئولان بتوانیم فضایی را در شهرستان فراهم کنیم که مردم بتوانند منتقد و ناظر بر مسئولان باشند و در فضایی توام با امنیت بدون لکنت زبان دغدغه ها و مسایل خود را مطرح کنند.

فرماندار سابق شهرستان آوج نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های دستگاه های اجرایی و مدیران در دوره مسئولیت وی افزود: تلاش در راستای خدمت گذاری به مردم از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ شانی جز خدمتگذاری به مردم ندارند.

علی اکبر سلیمانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره مسئولیت وی افزود: گاز کشی به تمامی روستاهای شهرستان، تقویت زیرساخت ها از قبیل اقامت گاه ها و تاسیسات زیرساختی شهرستان، دعوت از مدیران لایق به شهرستان، جذب سرمایه گذاران و خیران به منطقه، تلاش برای قرار گیری شهرستان در میان ۳۱ شهرستان محروم کشور، ایجاد رینگ گردشگری شهرستان و … از جمله خدمات صورت گرفته است که امیدواریم گام های بلندی برای خدمت به مردم شهرستان باشد.

شهرستان آوج با مرکزیت شهری به همین نام در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی استان قزوین واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید