پنجاه و دومین سفر مسئولان ملی به البرز از زمان تصدی شهبازی استاندار البرز


پنجاه و دومین سفر مسئولان ملی به البرز از زمان تصدی شهبازی استاندار البرز

حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بعنوان پنجاه و دومین سفر مسئولان ملی به البرز از زمان تصدی شهبازی استاندار البرز رقم خورد.

به گزارش خبرآنلاین ، سفر یک روزه محمدجواد آذری جهرمی بعنوان وزیر معین البرز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در روز شنبه ۲۵ خردادماه به البرز با حضور در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان آغاز شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با استماع گزارش دقیقی از شرایط استان، ظرفیت های البرز را برشمرد و اتحاد و انسجام بین مسئولان استان را کلید بهره برداری از فرصت ها دانست.

در این نشست با توجه به گزارش های ارائه شده که از سوی استاندار البرز با هم افزایی و همفکری مجموعه استان از جمله نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین شده بود، نیازها و مطالبات البرز مطرح شده و از آذری جهرمی بعنوان وزیر معین البرز خواسته شد که در راستای اتخاذ تدابیری در جهت بهره مندی البرز از امکانات ویژه با توجه به شرایط استراتژیک و موقعیت این استان مهاجرپذیر در کشور، تدابیر لازم در سطح ملی اتخاذ شود.

در ادامه نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه توانمندی های تولیدکنندگان البرزی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و مجموعه اقتصادی و فرودگاهی پیام البرز دیدن کرد.

بازدید میدانی مسئولان ملی از استان به طور قطع تاثیر بسزایی در ارائه توجیه مناسب برای بهره گیری از اعتبارات ویژه ملی دارد، از این رو شهبازی استاندار البرز با اهتمام جدی از مسئولان ملی برای حضور در استان دعوت کرده و با ارائه گزارش های کارشناسی شده و تخصصی نسبت به جذب حمایت و اعتبارات ملی اقدام می کند.

شایان ذکر است که تخصیص اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی برای تسریع در توسعه راه های البرز طی سفر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان صورت گرفت و همچنین سال گذشته طی بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه کمربندشمالی کرج این طرح استانی در زمره پروژه های ملی مورد توجه قرار گرفت.

جذب اعتبار برای راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶، استقرار دفتر اموال تملیکی البرز و... نیز از جمله دستاورد ارتباط تنگاتنگ با مسئولان ملی و پیگیری های جدی استاندار البرز است.

از زمان تصدی گری شهبازی در سمت استانداری البرز، ۵۲ مسئول ملی مهمان البرز بوده اند و این دعوت ها برای تسریع در مسیر رشد و توسعه استان همچنان ادامه دارد.

۴۶

کد خبر 1270322

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری