ایران همچنان می‌تازد / عقاب‌های لهستانی در مقابل یوزها زانو زدند


ایران همچنان می‌تازد / عقاب‌های لهستانی در مقابل یوزها زانو زدند

تیم ملی والیبال ایران با حمایت هزاران تماشاگر ارومیه‌ای در سالن غدیر در مقابل عقاب‌های لهستانی 3 بر 2 به برتری دست یافت تا همچنان به صدرنشینی خود در لیگ ملت‌های والیبال جهان ادامه دهد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، روز دوم از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در سالن غدیر ارومیه پیگیری شد.

در ادامه مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، تیم ملی ایران موفق شد با ارائه یک دیدار بی نقص و دیدنی ۳ بر ۲ لهستان را شکست دهد و همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

ایران در ست اول عملکردی کم اشتباه داشت و موفق شد با بازی‌خوانی سعید معروف و حمایت پرشور نزدیک به ۸۰۰۰ تماشاگر ۲۵ بر ۲۰ لهستان را در هم شکست.

در ست دوم این دیدار لهستانی‌ها شروع بهتری داشتند و بعد از اینکه ۴ امتیاز پیش افتادند، با حفظ برتری خود ۲۵ بر ۲۱ به برتری دست یافتند تا دو تیم در ست شماری به تساوی برسند.

ست سوم ولی تلاش بازیکنان تیم ملی که حتی منجر به آسیب دیدگی جزئی پوریا فیاضی نیز شد کارساز نبود و درنهایت لهستانی ها ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد.

در ست چهارم این تیم ایران بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و با حمایت همه جانبه تماشاگران ۲۵ بر ۱۷ لهستان را درهم شکست.

در ست پنجم حمایت پرشور نزدیک به ۸۰۰۰ تماشاگر روحیهای دوچندان به تیم ملی داد تا یوزهای ایرانی این ست را هم ۱۵ بر ۸ به سود خود به پایان برده و در نهایت این دیدار مهیج و دیدنی را ۳ بر ۲ به سود خود به پایان ببرد.

در امتیازات پایانی ست پنجم، بعد از درخواست ویدئوچک بازی به جنجال تصمیم گیری کشیده شد و داور ابتدا امتیاز را به ایران، سپس تکرار و در نهایت با اعتراض بازیکنان ایران داور ژاپنی امتیاز را به تیم ایران داد.

تیم ملی ایران با این برد با ۷ برد و تنها یک شکست در صدر جدول باقی بماند و حالا با روحیه‌ای دوچندان خود را برای بازی فردا در مقابل روسیه آماده کند.

از حواشی این دیدار حضور بیش از ظرفیت سالن بخصوص حضور حدود ۱۵۰۰ تماشاگر از بانوان، حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بهمراه محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه شعار جهنم ارومیه همینه همینه، می‌توان اشاره کرد.

46

کد خبر 1270297

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403