اولین مصاحبه رامبد جوان از کانادا؛ به خاطر اکران فیلم به اینجا نیامدم/آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی 25 خرداد)/ اتهام دروغ آمریکا به ایران؛ عدم تطابق تصاویر نفتکش‌ها با فیلمی که آمریکایی‌ها منتشر کردند


اولین مصاحبه رامبد جوان از کانادا؛ به خاطر اکران فیلم به اینجا نیامدم/آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی 25 خرداد)/ اتهام دروغ آمریکا به ایران؛ عدم تطابق تصاویر نفتکش‌ها با فیلمی که آمریکایی‌ها منتشر کردند

به گزارش خبرنگار

اولین مصاحبه رامبد جوان از کانادا؛ به خاطر اکران فیلم به اینجا نیامدم/آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی 25 خرداد)/ اتهام دروغ آمریکا به ایران؛ عدم تطابق تصاویر نفتکش‌ها با فیلمی که آمریکایی‌ها منتشر کردندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

اولین مصاحبه رامبد جوان از کانادا؛ به خاطر اکران فیلم به اینجا نیامدم +فیلم
رامبد جوان در اولین مصاحبه منتشرشده از وی بعد از سفرش به کانادا، تأکید کرده که به دلیل اکران فیلمش به این کشور سفر نکرده است.

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۵ خرداد) +جدول
قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ ۲۵ خرداد را مشاهده می‌کنید.

اتهام دروغ آمریکا به ایران؛ عدم تطابق تصاویر نفتکش‌ها با فیلمی که آمریکایی‌ها منتشر کردند +فیلم و تصاویر
بررسی‌های کاربران فضای مجازی نشان می‌دهد تصاویر اولیه از نفتکش‌های آتش‌گرفته در دریای عمان با ویدئوی بی‌کیفیت منتشرشده توسط آمریکا مطابقت ندارد.

مورد اعتمادترین شرکت‌های جهان در سال ۲۰۱۹ کدامند؟
نشریه فوربس با کمک موسسه اعتبارسنجی Reputation Institute فهرست جامعی از ۱۰۰ برند مورد اعتماد در سال ۲۰۱۹ منتشر کرده است.

#سعدی/ واکنش‌ طنز کاربران به طراحی و نصب المان سعدی در شیراز
نصب یک نقش‌برجسته سنگی از شاعر پرآوازه کشورمان در شهر شیراز و انتشار تصاویر آن در شبکه‌های مجازی مختلف، واکنش‌ها و انتقاد‌ بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است.

تحلیل جالب عضو سابق پارلمان کویت از دیدار آبه شینزو با رهبر انقلاب +عکس
فیصل الدویسان، عضو سابق پارلمان کویت در صفحه شخصی خود، پاسخ رهبر انقلاب به پیام ترامپ را تکرار روایتی تاریخی در کربلا دانست.

تصاویر رنگی دیده نشده از کشور کره پیش از تجزیه
تصاویری رنگی و نادیده مربوط به قرن ۱۹ میلادی از کشور کره پیش از تجزیه به دو کشور کره شمالی و جنوبی را مشاهده می‌کنید.

اقدام جالب دو هنرمند خوش‌ذوق در تقدیر از رفتگران زحمتکش +فیلم
دو هنرمند خوش‌ذوق در اقدامی جالب و خداپسندانه با پوشیدن لباس رفتگران شریف شهردادری، یک قطعه هنری در تقدیر از آنها اجرا کردند.

تشکر اینستاگرامی رونالدو از هواداران +عکس
کریستیانو رونالدو فوتبالیست مطرح جهان با انتشار پستی در اینستاگرام خود از هوادارانش بابت حمایت‌هایشان تا پایان فصل لیگ ایتالیا، تشکر کرد.

ضرب و شتم وحشیانه مرد سیاه پوست آمریکایی مقابل فرزندان خردسالش! +فیلم
پلیس آمریکا یک مرد سیاه‌پوست را به طرز وحشیانه‌ای در مقابل همسر و دو فرزند خردسالش مورد ضرب‌وشتم قرار داد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر