حالت تاریک به نرم‌افزار Google App رسید +تصویر


حالت تاریک به نرم‌افزار Google App رسید +تصویر

بر اساس تصویری که به تازگی از محیط Google منتشر شده در جدیدترین بروزرسانی آن، قابلیت حالت تاریک به این نرم‌‎افزار اضافه می‌شود.

حالت تاریک به نرم‌افزار Google App رسید +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل تصمیم دارد که تمام نرم‌افزارهای خود را پیش از انتشار رسمی اندروید Q به حالت تاریک مجهز کند. تاکنون چندین نرم‌افزار مانند Google Keep و تقویم دارای این قابلیت شده‌اند اما هنوز نرم‌افزارهای دیگری هستند که این قابلیت را به خود ندیده‌‌اند. نرم‌افزار Google یکی از آن‌ها است.

خبر خوب این جاست که گوگل فاصله زیادی تا ارائه حالت تاریک برای نرم‌افزار Google ندارد. به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که عده‌ای معتقدند محیط نرم‌افزار Google را پس از فعال شدن قابلیت حالت تاریک نشان می‌دهد. گوگل قصد دارد این قابلیت را تا هفته‌های بعد به نرم‌افزارهای خود اضافه کند.

حالت تاریک به نرم‌افزار Google App رسید +تصویر

بیشتر بخوانید: نرم‌افزار Google Keep به قابلیت حالت تاریک مجهز می‌شود

بتای Google v10.4.3 جدیدترین نسخه این نرم‌افزار است که باید قابلیت جدید حالت تاریک را در خود جای دهد، البته به نظر نمی‌رسد تمام کسانی که این نسخه را در گوشی‌های خود نصب می‌کنند بتوانند آن را مشاهده کنند. از آن جایی که این یک بروزرسانی سروری است، احتمال دسترسی این قابلیت جدید بین کاربران به صورت رندمی وجود دارد.

به هر حال اگر هم اکنون نسخه‌ای که در بالا اعلام شد را در گوشی خود دارید از مسیری که در ادامه گفته می‌شود می‌توانید حالت تاریک را فعال کنید.

More / Settings / General

در این قسمت بررسی کنید که آیا قابلیت تاریک به نرم‌افزار موجود در دستگاه شما اضافه شده است؟ اگر وجود دارد به راحتی با انتخاب گزینه‌های Enable و Disable می‌توانید این قابلیت را فعال و غیرفعال کنید. یا اگر هم نخواستید آن را با انتخاب گزینه follow the system setting به تنظمیات دستگاه بسپارید.

ظاهرا این یک تم تاریک کامل است که بدین معنی است که رنگ خاکستری تیره در نوار جستجو، صفحه فید، جستجوهای اخیر و تنظیمات ظاهر می‌شود. علاوه بر این، تمام ویژگی‌های مرتبط با Google Assistant و Explore نیز از حالت تاریک بهره می‌برند.

اگر چه حالت تاریک جدید هنوز به طور گسترده‌ای در دسترس نیست، این بروزرسانی یک نشانه واضح است که Google App به زودی این قابلیت بسیار پیش‌بینی شده را به دست خواهد آورد.

انتهای پیام/

قابلیت حالت تاریک به نرم‌افزار Google اضافه شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس