وجود دوربین سه گانه با ماژول مربع شکل در آیفون 11 تایید شد


وجود دوربین سه گانه با ماژول مربع شکل در آیفون 11 تایید شد

در ماه‌های گذشته اطلاعات مختلفی در خصوص ماژول دوربین مربعی سه گانه آیفون 11 منتشر شده بود، حتی رندرهای منتشر شده و تصاویر منتشر شده از قاب‌های محافظ این محصول، وجود این ماژول دوربین را تایید می‌کردند. حال به تازگی برخی از فروشگاه‌های آنلاین محافظ دوربین آیفون 11 را به فروش گذاشته‌اند که به طور کامل وجود دوربین مربعی سه گانه را در این محصول تایید...

در ماه‌های گذشته اطلاعات مختلفی در خصوص ماژول دوربین مربعی سه گانه آیفون 11 منتشر شده بود، حتی رندرهای منتشر شده و تصاویر منتشر شده از قاب‌های محافظ این محصول، وجود این ماژول دوربین را تایید می‌کردند. حال به تازگی برخی از فروشگاه‌های آنلاین محافظ دوربین آیفون 11 را به فروش گذاشته‌اند که به طور کامل وجود دوربین مربعی سه گانه را در این محصول تایید می‌کند.

تا به امروز تصاویر مختلفی از لوازم جانبی آیفون 11 به خصوص لوازم جانبی تولید شده توسط برند Olixar منتشر شده است که در اکثر آن‌ها وجود ماژول دوربین مربعی این محصول تایید شده است. پیش از این رندرهای منتشر شده به وجود دوربین سه گانه بر روی ماژول مربعی آیفون 11 اشاره داشتند اما این موضوع قابل تایید نبود؛ اما به تازگی تصاویری از محافظ لنز دوربین آیفون 11 منتشر شده است که وجود دوربین سه گانه در این دستگاه را تایید می‌کند.

وجود دوربین سه گانه با ماژول مربع شکل در آیفون 11 تایید شد

اخیراً یک خرده فروشی در کشور انگلستان تصاویری از محافظ‌های لنز آیفون 11 منتشر کرده است که در آن شاهد سه محافظ مختلف برای سه نسخه متفاوت از آیفون 11 هستیم؛ همچنین به گفته این فروشگاه محافظ‌های دوربین برند Olixar به شکل عمده در حال تولید هستند و این تصاویر مربوط به طرح‌های آزمایشی و اولیه نیست، بلکه مربوط به محصول نهایی است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ترکیب دوربین آیفون 11 و 11 مکس یکسان است و هردو آن‌ها از ماژول سه گانه استفاده می‌کنند، اما نسخه اقتصادی آیفون 11R از ماژول دوربین سه گانه استفاده می‌کند.

وجود دوربین سه گانه با ماژول مربع شکل در آیفون 11 تایید شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، اپل برای اولین بار در ماژول دوربین آیفون‌های 11 از لنز عریض 120 درجه استفاده کرده است؛ همچنین به گفته این منبع آگاه لنز‌های دیگر این دستگاه شامل لنز استاندارد و تله فوتو می‌شود. همچنین بر روی ماژول دوربین مربعی آیفون 11 شاهد استفاده از فلاش LED بسیار بزرگی هستیم که کار عکاسی در محیط‌های تاریک را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. تا این لحظه اطلاعات بیشتری در خصوص نوع لنز‌های استفاده شده در دوربین آیفون 11 منتشر نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد