انتشار اولین تصاویر جاسوسی از نسل آینده نیسان روگ


رسانه کلیک – تصاویر مخفیانه نسل آینده نیسان روگ در اینترنت منتشر شد. نیسان این خودرو را به خوبی پوشانده است. اولین تصاویر جاسوسی نسل آینده نیسان روگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این تصاویر در میشیگان ثبت شده اند. این نمونه اولیه به خوبی توسط محافظ پوشانده شده است. این پوشش به گونه […] نوشته انتشار اولین تصاویر جاسوسی از نسل آینده نیسان روگ اولین...

رسانه کلیک – تصاویر مخفیانه نسل آینده نیسان روگ در اینترنت منتشر شد. نیسان این خودرو را به خوبی پوشانده است.

اولین تصاویر جاسوسی نسل آینده نیسان روگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این تصاویر در میشیگان ثبت شده اند.

این نمونه اولیه به خوبی توسط محافظ پوشانده شده است. این پوشش به گونه ای بوده که علاوه جلوپنجره، چراغ ها را نیز پنهان کرده است. با نگاه به این تصاویر می توان به این موضوع پی برد که با یک خودروی قدبلندتر در مقایسه با مدل کنونی روبه‌رو هستیم.

تصاویر منتشر شده از بخش پشتی این خودرو، ما را یاد خودروی مفهومی Xmotion در سال 2018 می اندازد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با موتورهای مورد استفاده در نسل آینده نیسان روگ در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

انتشار اولین تصاویر جاسوسی از نسل آینده نیسان روگ

یکی از موتورهایی که می تواند در این خودرو حضور داشته باشد، موتور مورد استفاده در نیسان آلتیما 2019 است. در حقیقت نیسان آلتیما به موتور بهبودیافته نسل کنونی روگ مجهز شده است. این موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر در نیسان روگ قادر به تولید 170 اسب بخار و در آلتیما 2019 قادر به تولید 188 اسب بخار قدرت است.

انتشار اولین تصاویر جاسوسی از نسل آینده نیسان روگ

دیگر موتوری که نیسان می تواند برای این خودرو در نظر بگیرد، موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ است. این موتور در نیسان آلتیما 2019 قدرتی برابر با 248 اسب بخار و گشتاوری برابر با 380 نیوتن متر تولید می کند.

علاوه بر موتورهای بنزینی، این شرکت ژاپنی می تواند از موتور هیبریدی نیز در این کراس اوور استفاده کند. در همین راستا یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری به همراه موتور برقی در نسل آینده نیسان روگ قرار می گیرد که در مجموع قدرتی برابر با 176 اسب بخار تولید می کنند.

این محصول به سیستم های کمک راننده جدید سازنده خود مجهز می شود. در حال حاضر نمی دانیم نیسان در چه تاریخی از این خودروی جدید رونمایی می کند. نسخه کنونی روگ در سال 2017 معرفی شده است.

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس