آنر 9X پرو در کشور روسیه تاییدیه دریافت کرد


رسانه کلیک – آنر 9X پرو موفق به کسب تاییدیه در کشور روسیه شد. در حال حاضر مشخصات این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا نکرده است. آنر 9X پرو در گذشته در کشور چین تاییدیه دریافت کرده بود و حال شاهد کسب تاییدیه برای این گوشی هوشمند در کشور روسیه هستیم. تاییدیه جدید مانند تاییدیه […] نوشته آنر 9X پرو در کشور روسیه تاییدیه دریافت کرد اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – آنر 9X پرو موفق به کسب تاییدیه در کشور روسیه شد. در حال حاضر مشخصات این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا نکرده است.

آنر 9X پرو در گذشته در کشور چین تاییدیه دریافت کرده بود و حال شاهد کسب تاییدیه برای این گوشی هوشمند در کشور روسیه هستیم.

تاییدیه جدید مانند تاییدیه 3C چین، اطلاعاتی را در اختیار ما قرار نمی دهد؛ با این حال شماره مدل آن مشخص شده است.

این گوشی هوشمند در گذشته با شماره مدل HLK-AL10 موفق به کسب تاییدیه شده بود و حال نمونه ای از آن با شماره مدل HLK-AL41 موفق به کسب تاییدیه در کشور روسیه شده است.

آنر سال گذشته از گوشی های 8X و 8X مکس رونمایی کرد که نسخه Max دارای صفحه نمایش بزرگتری است. بر اساس تاییدیه گذشته، آنر 9X از فناوری شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می کند که مشابه با آنر 8X است.

آنر 9X پرو در کشور روسیه تاییدیه دریافت کرد

با توجه به این موضوع که هم اکنون اطلاعاتی در رابطه با گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نگرفته، باید مشخصات آن را حدس بزنیم. از آنجایی که با یک محصول جدید روبه‌رو هستیم، ویژگی های جدید و سخت قدرتمندتری در مقایسه با آنر 8 ایکس برای آن در نظر گرفته شده است.

گوشی آنر 8X به صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز شده و نسخه پرو آن دارای نمایشگر 7.12 اینچی است. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست کایرین 710 تامین می شود. انتظار می رود دستگاه جایگزین این محصولات، دارای چیپست کایرین 810 باشد.

با توجه به محصولات اخیر هواوی و آنر، به احتمال زیاد گوشی آنر 9X پرو دارای حاشیه های بسیار کمی در اطراف نمایشگر خواهد بود. احتمال استفاده از حفره دورن نمایشگر نیز وجود دارد.

هواوی در رابطه با این محصولات اطلاعاتی منتشر نکرده؛ با این حال انتظار می رود در ماه سپپتامبر با آن ها ملاقات می کنیم.

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی