مرکز خدمات شاتل موبایل با مشترکین تماس می‌گیرد


مرکز خدمات شاتل موبایل با مشترکین تماس می‌گیرد

مجله آنلاین موبنا – به گزارش بازرگانی موبنا و به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، از این پس تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور می‌توانند حرف انگلیسی C را به شماره 09981000000 پیامک کنند تا کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل موبایل در اسرع وقت با آن‌ها تماس گرفته و مشکلات و سوالات ایشان را بررسی کند. براساس این گزارش، مشترکین شاتل موبایل...

مجله آنلاین موبنا – به گزارش بازرگانی موبنا و به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، از این پس تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور می‌توانند حرف انگلیسی C را به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ پیامک کنند تا کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل موبایل در اسرع وقت با آن‌ها تماس گرفته و مشکلات و سوالات ایشان را بررسی کند.

براساس این گزارش، مشترکین شاتل موبایل برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی مشتریان این اپراتور، علاوه بر روش مذکور می‌توانند از طریق سایر روش‌های ارتباطی متنوع نظیر شماره‌گیری ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰، گفتگوی آنلاین (چت) در وب‌سایت، ارسال ایمیل به آدرس CS@shatelmobile.ir ، تکمیل فرم مربوطه در صفحه تماس با ما، تکمیل فرم «صدای مشتری» در پایین صفحات وب‌سایت و مدیریت حساب اینترنتی و همچنین طرح سوالات خود از طریق حساب‌های رسمی شاتل موبایل در شبکه‌های اجتماعی اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد