اشکودا کاروک Velo، کانسپتی مخصوص دوچرخه سواران!


اشکودا کاروک Velo، کانسپتی مخصوص دوچرخه سواران!

کاروک Velo کانسپت که بر أساس شعار Simply Clever این خودروساز به همراه بازخوردهایی به یک نظرسنجی از 1500 دوچرخه سواری بریتانیایی ساخته شده، دارای مجموعه ای از تجهیزات متمرکز بر دوچرخه سواری همچون دستگاه شوینده است.دستگاه شونده در این خودرو از منبع آبی مشابه شوینده های فشاری پیشرفته استفاده می کند که به دوچرخه سواران اجازه می دهد پس از سواری،...

جزئیات خبر

اشکودا کاروک Velo، کانسپتی مخصوص دوچرخه سواران!

1398/3/25
اشکودا کاروک Velo، کانسپتی مخصوص دوچرخه سواران!

اشکودا در انگلستان به تازگی اشکودا کاروک Velo کانسپت را ساخته که نسخه ای هدفمند از کراس اوور کاروک است که برای جذب خریداران دوچرخه سوار طراحی شده است.

کاروک Velo کانسپت که بر أساس شعار Simply Clever این خودروساز به همراه بازخوردهایی به یک نظرسنجی از 1500 دوچرخه سواری بریتانیایی ساخته شده، دارای مجموعه ای از تجهیزات متمرکز بر دوچرخه سواری همچون دستگاه شوینده است.دستگاه شونده در این خودرو از منبع آبی مشابه شوینده های فشاری پیشرفته استفاده می کند که به دوچرخه سواران اجازه می دهد پس از سواری، دوچرخه خود را بشویند. 27 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اظهار داشته اند که بازگشت به خودرو با دوچرخه کثیف یک مشکل جدی در دوچرخه سواری است.در عین حال، 31 درصد از این افراد اعلام کرده اند مشکلات فنی در دوچرخه هایشان نیز یک مشکل جدی است بنابراین اشکودا بسته کاملی از ابزارها را برای کمک به تعمیر دوچرخه ها در این خودرو تعبیه کرده است. مجموعه ای از چراغ های LED نیز برای نیاز به هرگونه تعمیری در شب برای این خودرو ارائه می شود.بر اساس نتایج نظرسنجی، قابلیت حمل چند دوچرخه نیز در اولویت دوچرخه سواران بوده بنابراین کاروک Velo دارای باربندی برای قرار گرفتن دو دوچرخه روی سقف و فضایی برای دوچرخه سوم در کابین است. حتی با قرار گرفتن دوچرخه سوم و دیگر تجهیزات در جای خود، همچنین کابین این خودرو جا برای سه سرنشین بزرگسال در ردیف های اول و دوم دارد.ویژگی های این کانسپت با یک هواپیمای بدون سرنشین کوچک به نام Follow Me کامل می شود که دوچرخه سوار را دنبال کرده و در حال حرکت تصاویری از وی ثبت می کند. این خودرو هم چنین دارای وای فای است بنابراین دوچرخه سواران می توانند نتیجه سفر خود را از راه دور آپلود کنند.در حالی که کاروک Velo فعلا یک کانسپت باقی می ماند، این خودرو قابلیت استفاده در تابستان های اروپا برای کمک به دوچرخه سواران را دارد.

اشکودا کاروک Velo، کانسپتی مخصوص دوچرخه سواران!
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : خبر خودرو

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!