16 ارگان در اعزام حجاج با یکدیگر همکاری می‌کنند


16 ارگان در اعزام حجاج با یکدیگر همکاری می‌کنند

حلی‌ساز با بیان اینکه 16 ارگان در کشور برای برگزاری مناسک عبادی سیاسی حج با یکدیگر همکاری می‌کنند، گفت: این مجموعه دخیل در عرصه برگزاری هرچه بهتر مراسم حج نیاز به حمایت‌ها و همراهی‌های بیشتری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «محمد تقی حلی ساز» در همایش «تیم های بهداشتی و درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر» که صبح امروز (شنبه، 25 خرداد ماه) در محل سازمان حج و زیارت برگزار شد، گفت: به منظور انجام باشکوه و فارغ از خطر حج، 16 ارگان با یکدیگر همکاری می کنند که از آن جمله بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت و سازمان هلال احمر هستند که این مجموعه نیاز به پشتیبانی و حمایت دیگر سازمان ها دارند.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اظهار کرد: برخی از اعضای تیم پزشکی و بهداشتی اعزامی به حج در شهرهای خود وضعیت و درآمد مناسبی دارند اما برای این با اهداف اخروی و معنوی، به عنوان عضوی از اعضای تیم های پزشکی و بهداشتی در این مراسم حاضر می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط معنوی سفر حج و زائران سرزمین وحی مناسب است که اعضای جمعیت هلال احمر حاضر در این مراسم نیز به نیازها و روحیات حجاج بیش از پیش توجه داشته باشند تا هم خود و هم این زائران از معنویات موجود در این مراسم حداکثر بهره را ببرند.

پایان پیام/500

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»