برگزاری همایش تیم‌های بهداشتی و درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت


برگزاری همایش تیم‌های بهداشتی و درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت

همایش «تیم‌های بهداشتی و درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر» با حضور پزشکان اعزامی به سرزمین وحی در موسم حج 98 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همایش «تیم های بهداشتی و درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر» صبح امروز (شنبه، 25 خرداد ماه) در محل سازمان حج و زیارت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع بسیاری از پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای تیم پزشکی و بهداشتی اعزامی به سرزمین وحی در موسم حج برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب؛ نماینده ولی فقیه در بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین معزی؛ نمایده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر، علی اصغر پیوندی؛ رییس جمعیت هلال احمر و رشیدیان؛ رییس سازمان حج و زیارت و محمد تقی حلی ساز؛ رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر سخنرانی کردند.

الزامات پزشکی ایام حج به ویژه به دلیل همزمانی حج امسال با گرمای بالای تابستان، استفاده از ظرفیت های پزشکی درمانی عربستان در خدمت رسانی به حجاج، اعلام اعزام تیم 500 نفره پزشکی، بهداشتی درمانی به حج و خدمت رسانی هشت بیمارستان به حجاج از جمله محورهای مطرح شده در این همایش نیم روزه بود.

پایان پیام/500

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس