جنگ آینده برای تل آویو بسیار سخت تر خواهد بود


جنگ آینده برای تل آویو بسیار سخت تر خواهد بود

مسئول سابق بخش رسیدگی به شکایات ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به آماده نبودن ارتش برای ورود به جنگی تمام عیار اذعان کرد: جنگ آینده سخت ترین جنگ در تاریخ اسرائیل خواهد بود.

جنگ آینده برای تل آویو بسیار سخت تر خواهد بود
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی عکا ؛ مسئول سابق بخش رسیدگی به شکایات ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به آماده نبودن ارتش برای ورود به جنگی تمام عیار اذعان کرد: جنگ آینده برای اسرائیل بسیار سخت تر خواهد بود.
«­یتسحاق بریک» مسئول سابق بخش رسیدگی به شکایات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان «معاریو» گفت:«اگر ارتش انتقاداتی را که به آن وارد است قبول نکند, جنگ آینده سخت ترین جنگ در تاریخ اسرائیل خواهد بود به گونه ای که روزانه بین 1000 تا 2000 موشک به سوی اسرائیل شلیک خواهد شد, موشکهایی که وزن کلاهک جنگی هر یک از آنها به 100 کیلوگرم می رسد و این در حالی است که این موشک ها از دقت نقطه زنی بالاتری برخوردار هستند».
وی اظهار داشت: کرانه باختری به جبهه جنگ تبدیل خواهد شد و هزاران نیروی مسلح از روستاها و شهرهای فلسطین برای جنگ آماده می شوند. همه جا شاهد تیراندازی خواهیم بود. در چنین وضعیتی مجبور هستیم از نیروهای پیاده نظام برای جنگیدن در چند جبهه کمک بگیریم در حالی که ما فاقد چنین آمادگی و امکانات هستیم».
این مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی درباره وضعیت سطح سیاسی در اسرائیل گفت: وضعیت در زمینه سیاسی بسیار بدتر است. من با تک تک اعضای کابینه امنیتی به مدت یک ساعت گفتگو کردم. برای من مشخص شد که آنها ارتش را به اندازه کافی نمی شناسند و از اوضاع آن اطلاع دقیقی ندارند. آنها کسانی هستند که تصمیمات سرنوشت ساز را اتخاذ می کنند در حالی که تقریباً از ارتش هیچ چیز نمی دانند.
این ژنرال اسرائیلی در پایان تاکید کرد: در نهایت امر تنها چیزی که اعضای کابینه به آن علاقه دارند, پیشرفت در مسائل سیاسی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا