عرضه احتمالی 7 مدل جدید مک بوک در اواخر سال جاری


رسانه کلیک – طبق اطلاعات به دست آمده از پایگاه داده EEC، شرکت اپل قصد دارد تا در اواخر سال جاری، 7 مدل جدید مک بوک را وارد بازار کند. اپل به تازگی مدل های مک بوک پرو 13 و 15 اینچی را ارتقا داده است. اما این موضوع پایان کار اپل در سال جاری […] نوشته عرضه احتمالی 7 مدل جدید مک بوک در اواخر سال جاری اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – طبق اطلاعات به دست آمده از پایگاه داده EEC، شرکت اپل قصد دارد تا در اواخر سال جاری، ۷ مدل جدید مک بوک را وارد بازار کند.

اپل به تازگی مدل های مک بوک پرو ۱۳ و ۱۵ اینچی را ارتقا داده است. اما این موضوع پایان کار اپل در سال جاری نخواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده از EEC (کمیسیون اقتصادی اوراسیا)، این غول تکنولوژی احتمالا در حال اصلاح و راه اندازی مدل های جدید مک بوک است. این مدل ها دارای مشخصات سخت افزاری متفاوت بوده و در مقایسه با محصولات ارائه شده کنونی، از برتری نسبی برخوردارند.

A2141 ،A2147 ،A2158 ،A2159 ،A2179 ،A2182 و A2251 هفت مدل جدید مک بوک هستند که در پایگاه داده EEC، تحت عنوان رایانه های قابل حمل به ثبت رسیده اند. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این مجموعه منتشر نشده است، اما به نظر می رسد که نسخه های جدید مک بوک ۱۲ اینچی، مک بوک ایر و مک بوک مجهز به پردازشگر ARM، سه مورد از گزینه های موجود در این فهرست باشند.

مک بوک ۱۲ اینچی آخرین بار در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد و از آن زمان تاکنون، فروشگاه های اینترنتی نظیر آمازون و Best Buy، این محصول را با قیمت پایین تر به مشتریان عرضه کرده اند. این مدل بیشتر مناسب افرادی است که مدام در حال مسافرت هستند. مک بوک ایر نیز نام یکی دیگر از محصولات پرطرفدار اپل است که به لطف رابط سخت افزاری تاندربولت ۳، کارایی نسبتا بالایی دارد. این مدل آخرین بار در اکتبر سال ۲۰۱۸ به بازار آمد.

عرضه احتمالی 7 مدل جدید مک بوک در اواخر سال جاری

شرکت اپل پیش از این اعلام کرده بود که در حال طراحی مجدد مک بوک پرو است؛ با این حال احتمال آن که این محصول در سال جاری ارائه شود، بسیار اندک است. مدل های ارتقا یافته مک بوک پرو که به تازگی وارد بازار شده اند، دارای نمایشگر ۱۵ اینچی و پردازنده هشت هسته ای بوده و از عملکرد بی نظیری برخوردارند. مدل های جدیدتر مک بوک پرو نیز احتمالا در سال ۲۰۲۱ و با نمایشگرهای ۱۶ و ۱۶٫۵ اینچی عرضه خواهند شد.

متاسفانه اخبار بیشتری درباره ۷ مدل جدید مک بوک در دسترس نیست اما طرفداران بی صبرانه منتظر رونمایی از این محصولات هستند. باید دید که آیا شرکت اپل می تواند انتظارات مشتریان را برآورده سازد یا خیر.

Source: wccftech

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در