ستاره دورتموند، رقیب احتمالی آلبا در بارسلونا (عکس)


یکی از اهداف اصلی بارسا در فصل نقل و انتقالاتی تابستان، جذب یک مدافع هافبک چپ برای رقابت با جوردی آلباست.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تابستان پیش رو قصد تقویت سمت چپ دفاعی خود را دارد. پس از جدایی لوکاس دینیه در تابستان گذشته، کاتالان ها بازیکنی به جای او جذب نکردند و این باعث شد تا جوردی آلبا فشاری بی سابقه را در فصل گذشته تحمل کند و به اجبار در اکثر بازی ها فیکس باشد.

سران بارسا حالا دیگر قصد تکرار اشتباه فصل گذشته را ندارند و قطعا یک بازیکن برای رقابت با آلبا به خدمت خواهند گرفت. هدف بارسا در سال های اخیر همواره جذب دیوید آلابا، ستاره اتریشی بایرن بوده اما هم قیمت 60 میلیون یورویی او و هم دستمزد بالایش، موانع جدی در راه انتقال این بازیکن بوده است. احتمال جذب او غیرممکن نیست ولی تقریبا بعید است چنین انتقالی را شاهد باشیم.

در هفته های اخیر صحبت از جذب فیلیپه لوئیس و آلبرتو موره نو، مدافعان اتلتیکو و لیورپول بوده و امروز نشریه اسپورت ادعا کرد که رافا گوئررو، مدافع هافبک چپ پرتغالی بروسیا دورتموند، به جدی ترین گزینه مسئولان بارسا تبدیل شده است.

گوئررو سال 2016 نیز مدنظر بارسا قرار داشت ولی تصمیم گرفت به دورتموند برود و حالا تنها یک سال از قرارداد او باقیمانده و قصد تمدید نیز ندارد. دورتموندی ها برای فروش گوئررو 25 میلیون یورو درخواست کرده اند ولی بارسا با علم به اینکه تنها یک سال از قرارداد این ستاره پرتغالی باقیمانده، در تلاش است تا رقم انتقال را کاهش دهد. در هر صورت، مذاکرات ابتدایی شروع شده و باید صبر کرد و دید، چه سرانجامی خواهد داشت.

ستاره دورتموند، رقیب احتمالی آلبا در بارسلونا (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند