پروازی مهیج بر فراز مونت برومو


تیمی از شرکت رد بول، همین اواخر تصمیم می گیرد بر فراز قله آتشفشانی مونت برومو در اندونزی حرکت جالبی را رقم بزند. آتشفشان فعال برومو مناظر خارق العاده ای آفریده که این گروه سعی کرده اند در سفر خود برفراز این قله ثبت کنند. با ما همراه باشید تا به تماشای تصاویری جالب از پرواز روی این قله آتشفشانی بنشینیم.

تیمی از شرکت رد بول، همین اواخر تصمیم می‌گیرد بر فراز قله آتشفشانی مونت برومو در اندونزی حرکت جالبی را رقم بزند. آتشفشان فعال برومو مناظر خارق‌العاده‌ای آفریده که این گروه سعی کرده‌اند در سفر خود برفراز این قله ثبت کنند. با ما همراه باشید تا به تماشای تصاویری جالب از پرواز روی این قله آتشفشانی بنشینیم.

قله برومو کجاست؟

در سفر به اندونزی شما شانس دیدن قله برومو آن هم از نزدیک را خواهید داشت! قله برومو کوه آتشفشانی در جاوای شرقی است. این قله با ارتفاع ۲۳۲۹ متر هنوز هم فعال است همیشه از دهانه آن دود بیرون می‌آید و گاهی نیز خاکستر فوران می‌کند. چهار آتشفشان دیگر در نزدیکی کوه برومو واقع شده اما تنها آتشفان فعال همین برومو است. ابهت این آتشفشان و مناظر فوق العاده‌ اطراف آن حسابی میخ‌کوب‌تان می‌کند. این قله‌ با وجود فعالیت‌های آتشفشانی‌ ماجراجویان و گردشگران زیادی را برای تماشای خود به سمت اندونزی می‌کشاند. جالب است بدانید این منطقه نزد بومیان بسیار مقدس است. محلیان با قربانی، اهدای گل و خوراکی احترام خود را نسبت به این منطقه اعلام می‌کنند.

پروازی مهیج بر فراز مونت برومو

تیم ردبول بر فراز قله مونت برومو

تازگی‌ها قله مونت برومو میزبان تیم چتربازی ردبول بود. تیمی که با سفر به پارک ملی تنیا سِمرو (Tingger Semeru National Park) در شرق جاوه ماموریتی مهیج و خطرناک را به عهده گرفت. داستان از این قرار بود که افراد تیم ردبول در انتظار فوران قله برومو نشست و پس از آن با استفاده از وینگ سوئیت Wingsuit و در حالی که نوشته‌ای بزرگ در دست داشتند، در ارتفاع ۱۳هزار پایی از هلیکوپتر به بیرون پریدند و بر فراز دهانه‌ این آتشفشان پرواز کردند! این گروه دارای تجهیزات لازم برای فیلمبرداری بودند و عکس‌های دیدنی و جالبی گرفتند.
اگر شما هم علاقه‌مند به تماشای این قله فعال آتشفشانی هستید نیازی نیست بروید آن بالاها و از هلیکوپتر به پایین بپرید کافیست در تور بالی و اندونزی همسفر دالاهو شوید و به تماشای این قله و مناظر فوق‌العاده اطراف آن بروید! تمام فصول وقت مناسبی برای بازید از این منطقه است. این منطقه امکانات مناسب گردشگری و تفریحی بی‌شماری دارد.

پروازی مهیج بر فراز مونت برومو

پروازی مهیج بر فراز مونت برومو

پروازی مهیج بر فراز مونت برومو

پروازی مهیج بر فراز مونت برومو

پروازی مهیج بر فراز مونت برومو

پروازی مهیج بر فراز مونت برومو

پروازی مهیج بر فراز مونت برومو



1398/03/25 | کد مطلب: 3411
پروازی مهیج بر فراز مونت برومو
پروازی مهیج بر فراز مونت برومو مهناز قاضی

تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022