سید احمد خاتمی: افتخار می‎کنیم «آخوندحکومتی» هستیم


امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترفند ضد انقلاب برای دور کردن طلاب و روحانیون انقلابی از انقلاب با آوردن تعبیر «آخوند حکومتی» اظهار کرد: ما افتخار می کنیم سرباز نائب امام زمان (عج) و آخوند حکومتی هستیم چرا که تنها گذاشتن نائب امام زمان تنها گذاشتن امام زمان (عج) است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش ایسنا، آیت الله سید احمد خاتمی در دیدار با فرمانده و اعضا شورای فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل تیپ 83 تثبیت روحیه جهادی بود اظهار داشت: سازماندهی طلاب جهادی به خصوص بعد از جنگ جایی خالی بود که توسط تیپ 83 پر شد و اگر این طلاب جهادی توسط تیپ 83 سازماندهی نمی شدند چه بسا پراکنده شده و از ظرفیت آنان استفاده بهینه نمی شد.
عضو جامعه مدرسین حوزه عملیه قم افزود: الحمدلله تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) از باب ( لَّمَسْجِدٌ أُسِّسَ عَلَی ٱلتَّقْوَی مِنْ أَوَّلِ یَوْمٍ أَحَقُّ أَن تَقُومَ فِیهِ ) از ابتدا مخلصانه این تشکیلات جان گرفت و الحمدالله مخلصانه ادامه پیدا کرد و کسانی که با اصل انقلاب میانه ندارند طلاب انقلابی و تیپ امام جعفر صادق (ع) را نمی پسندند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به ترفند ضد انقلاب برای دور کردن طلاب و روحانیون انقلابی از انقلاب با تعبیر آوردن به «آخوند حکومتی» اظهار کرد: ما افتخار می کنیم سرباز نائب امام زمان (عج) و آخوند حکومتی هستیم چرا که تنها گذاشتن نائب امام زمان تنها گذاشتن امام زمان (عج) است.
عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پایان با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب و تحقیر آمریکا اظهار کرد: صلابت امام خامنه ای مدظله العالی در دیدار با نخست وزیر ژاپن اوج عزت تشیع بود ما افتخار می کنیم سرباز این آقا باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022