سه تبلت جدید سامسونگ به زودی معرفی می‌شوند


سه تبلت جدید سامسونگ به زودی معرفی می‌شوند

سه تبلت جدید سامسونگ به نام‌های گلکسی تب اس ٬۵ گلکسی تب ای ۸.۰ ۲۰۱۹ و گلکسی تب اکتیو به زودی معرفی خواهند شد. در همین راستا دو رندر جدید تبلت Galaxy Tab A 8.0 2019 نیز به تازگی منتشر شده است.

این روزها همه در مورد گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ صحبت می‌کنند٬ اما شاید سامسونگ رویدادهای معرفی دیگری را نیز طی دو ماه آینده تدارک دیده باشد. این شرکت حداقل سه تبلت جدید را معرفی خواهد کرد.

سه تبلت جدید سامسونگ برای سال ۲۰۱۹

یکی از این سه تبلت جدید سامسونگ ٬ گلکسی تب اس ۵ مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ نام دارد که پیشتر در مورد‌ آن شنیده بودیم. اما حالا صحبت از دو تبلت دیگر به نام‌های گلکسی تب ای ۸.۰ ۲۰۱۹ و گلکسی تب اکتیو پرو نیز به میان آمده است.

سه تبلت جدید سامسونگ به زودی معرفی می‌شوند The Galaxy Tab A 8.‎0 (2019)‎

گلکسی تب ای ۸.۰ ۲۰۱۹ در سایت Android Enterprise دیده شده و به لطف تاییدیه‌های بلوتوث و وای فای دریافت شده٬ ما حالا می‌دانیم که این تبلت در پنج نسخه با شماره مدل‌های SM-T295 ٬ SM-T295N ٬ SM-T295C ٬ SM-T297 و SM-T290 عرضه خواهد شد. چهار مدل نخست از اتصال LTE پشتیبانی می‌کنند و این می‌تواند به معنای کار کردن با شرکت‌های مخابراتی مختلف باشد.

سه تبلت جدید سامسونگ به زودی معرفی می‌شوند

در سمتی دیگر هنوز تصویری از تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو دیده نشده است٬ اما به تازگی نام آن در دفتر اتحادیه مالکیت معنوی اروپا (EUIPO) توسط سامسونگ به ثبت رسیده است. نسخه‌ی اول گلکسی تب اکتیو سال ۲۰۱۴ عرضه شد٬ سپس در سال ۲۰۱۷ بود که نسل دوم آن وارد بازار شد و حالا در سال ۲۰۱۹ نوبت به معرفی نسخه‌ی جدیدی از این تبلت رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید