گاف بزرگ بارسلونا ؛ بارسا مسی جدید را به رئال تقدیم کرد!


بارسلونا به راحتی موقعیت جذب تاکه ‌فوسا کوبو، بازیکن جوان ژاپنی را از دست داد. نوشته گاف بزرگ بارسلونا ؛ بارسا مسی جدید را به رئال تقدیم کرد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گاف بزرگ بارسلونا ؛ بارسا مسی جدید را به رئال تقدیم کرد!

تاکه ‌فوسا کوبو به رئال می پیوندد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۱
گاف بزرگ بارسلونا ؛ بارسا مسی جدید را به رئال تقدیم کرد!

بارسلونا به راحتی موقعیت جذب تاکه ‌فوسا کوبو، بازیکن جوان ژاپنی را از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاکه ‌فوسا کوبو ، بازیکنی جوان ژاپنی که به تازگی ۱۸ ساله شده، امروز با رئال مادرید به توافق رسید و این اتفاق در حالی رخ داد که تاکه ‌فوسا کوبو در گذشته عضو آکادمی بارسلونا بود اما به دلیل عدم رعایت قوانین جذب بازیکنان زیر ۱۸ سال در آن مقطع به خانه بازگشت و حالا در نهایت این رئال مادرید بود که موفق شد این بازیکن آینده دار را جذب کند.

دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن نیز به شدت به دنبال جذب تاکه ‌فوسا کوبو بودند اما فکر می کردند قرارداد این بازیکن با باشگاه اف سی توکیو تا ۶ ماه دیگر اعتبار دارد و به همین دلیل در جذب او تعلل کردند و این رئال مادرید بود که موفق شد این بازیکن جوان را جذب کند.

رئال مادرید دو میلیون یورو به اف ی توکیو و یک میلیون یورو به عنوان دستمزد به خود بازیکن داده و قرار است تاکه ‌فوسا از فصل بعد برای تیم دوم رئال مادرید به میدان برود تا طی سال های آتی آماده حضور در تیم اصلی این باشگاه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم