عکس ؛ شکست بارسلونا برابر PSG ؛ ستاره در راه فرانسه


اخبار حاکی از آن است که ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی و 19 ساله فاصله ای تا انتقال به پاری سن ژرمن ندارد. نوشته عکس ؛ شکست بارسلونا برابر PSG ؛ ستاره در راه فرانسه اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ شکست بارسلونا برابر PSG ؛ ستاره در راه فرانسه

دی لیخت فاصله ای تا انتقال به پاری سن ژرمن ندارد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۸
عکس ؛ شکست بارسلونا برابر PSG ؛ ستاره در راه فرانسه

اخبار حاکی از آن است که ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی و ۱۹ ساله فاصله ای تا انتقال به پاری سن ژرمن ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گرچه شاید در اواسط فصل قبل و بعد از درخشش فوق العاده دی لیخت در لباس آژاکس، به نظر می رسید بارسلونا از بیشترین شانس برای جذب این بازیکن آینده دار برخوردار باشد، اما پیشنهاد هنگقت پاری سن ژرمن، دی لیخت را مجاب به انتقال به این تیم کرده است.

نشریه اسپورت امروز تیتر یک خود را به عبارت “عملا شکست خورده” اختصاص داده و مدعی شد بارسلونا در پروسه جذب ماتیاس دی لیخت ناکام مانده است. آبی اناری ها حقوق ۶ میلیون یورو را به مدافع هلندی پیشنهاد داده بودند اما پاری سن ژرمن با دستمزد هنگفت ۱۲ میلیون یورو، بالاتر از بارسلونا و یوونتوس موفق به توافق با دی لیخت شده است.

ماتیاس دی‌لیخت در هفته های اخیر بارها در مورد آینده خود ابهام آمیز صحبت کرده و مدعی شده علاقمند است در تیمی بازی کند که احتمال حضور در ترکیب ثابت آن بیشتر باشد. پاری سن ژرمن به احتمال فراوان مارکینیوش را به یوونتوس واگذار خواهد کرد تا بدین ترتیب ماتیاس دی‌لیخت فصل بعد در ترکیب ثابت این تیم قرار گیرد و بدین ترتیب یکی از مهم ترین اهداف بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی، راهی تیم دیگری شود.

عکس ؛ شکست بارسلونا برابر PSG ؛ ستاره در راه فرانسه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید