مزایای استخدام وکیل مهاجرت به استرالیا از نگاه پاسارگاد مایگریشن


مزایای استخدام وکیل مهاجرت به استرالیا از نگاه پاسارگاد مایگریشن

وکلای مهاجرتی پاسارگاد مایگریشن با دانش و تجربه‌ی کافی، درزمینه‌ی مهاجرت به استرالیا درکنار شما هستند.

استرالیا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است؛ بنابراین هرساله هزاران خانواده، دانشجو و کارگر و... از اداره‌ی مهاجرت و حفاظت مرزی استرالیا، ویزای اقامت دریافت می‌کنند؛ در‌حالی‌که هزاران نفر به‌دلیل اشتباهات بی‌قاعده و ناسازگاری و سوءتفاهم‌ها رد می‌شوند. درخواست ویزای کار، ازدواج، تحصیل و... فرایندی پیچیده و سخت است و این موضوع اهمیت دارد که متقاضیان مسیر ارائه‌ی درخواست خود را به‌درستی طی کنند تا از اتلاف انرژی و زمان و پول خود جلوگیری کنند. در طی‌کردن مسیر اخذ اقامت می‌توانید وکیل مهاجرت به استرالیا استخدام کنید تا با اطلاعات بیشتری این کار را انجام دهید. بااین‌حال، پیش‌از‌آن باید بدانید وکیل مهاجرت به استرالیا چه ویژگی‌هایی دارد؟

وکیل مهاجرت کیست؟

برنامه‌ی مهاجرت استرالیا را دولت به‌دقت کنترل و سطح برنامه‌ریزی دقیق ویزا را برای هرسال مالی تعیین می‌کند. همه‌ی شهروندان غیراسترالیایی برای ورود و اقامت در استرالیا به ویزای مناسب نیاز دارند و اگر بدون ویزا در استرالیا باشند، درمعرض بازداشت و اخراج از استرالیا هستند. در این شرایط، ممنوعیت خاص مهاجرت نیز وجود دارد؛ ازجمله ممنوعیت دائمی برای ویزاهای ردشده براساس شخصیت متقاضی. بنابراین، لازم است از قوانین مهاجرت اطلاع کامل داشته باشید.

توصیه می‌شود افرادی که اطلاعات دقیقی درباره‌ی کشور مقصد ندارند، حتما با وکیل مهاجرتی مشورت کنند. وکیل مهاجرت از تمامی قوانین پیچیده و گسترده‌ی کشورها و سفارت‌خانه‌ها کاملا مطلع است و می‌تواند پرونده‌ی مهاجرتی تشکیل دهد. با کمک وکیل مهاجرت می‌توانید بدون مشکل و راحت‌تر فرایند اخذ اقامت خود را طی کنید.

ویژگی‌های وکیل مهاجرت استرالیا

همان‌طور‌که انتخاب وکیل مهاجرت در گرفتن اقامت بسیار اهمیت دارد، به همان میزان وکیل مناسب نیز تضمینی برای موفقیت شما به‌شمار می‌آید. البته، درباره‌ی کشور استرالیا فقط کسانی می‌توانند شما را در اخذ اقامت کمک کنند که دولت استرالیا آن‌ها را تأکید کرده باشد. درادامه، با ویژگی‌های وکیل مهاجرتی استرالیا آشنا خواهید شد:

از وکلای رسمی و تأیید‌شده‌ی دولت استرالیا در امور مهاجرت باشد و نام او در اداره‌ی MARA ثبت شده باشد.اقامت استرالیا را داشته باشد و در رشته‌ی حقوق مهاجرت در استرالیا تحصیل کرده باشد. پروانه‌ی مؤسسه‌ی حقوقی داشته باشد. مجوز انجام حقوق بین‌المللی داشته باشد.با قوانین و سفارت‌خانه‌ها کاملا آشنا باشد. قبل از تشکیل پرونده، درباره‌ی هزینه با شما به‌توافق برسد.

علاوه‌بر ویژگی‌های ذکرشده، وکیل خوب باید از خصوصیت زیر برخوردار باشد:

تجربه‌ی کافی: وکیل خوب باید تجربه کافی درزمینه‌ی مهاجرت به استرالیا داشته باشد. قوانین مهاجرت استرالیا دائما در‌ حال به‌روزرسانی و تغییر هستند و وکیل باید شما را با شرایط جدید وفق دهد. وکیل بی‌تجربه متقاضیان را سردرگم خواهد کرد و باعث طولانی‌شدن فرایند مهاجرت خواهد شد. بنابراین، به‌دنبال وکیلی باشید که حداقل سه سال تجربه‌ی عملی داشته باشد. درست است که هزینه‌ی وکیل باتجربه بیشتر از وکیل بی‌تجربه است؛ اما شما می‌توانید به درستی روند کارتان مطمئن باشید.

هزینه‌‌ی معقول: از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کنید، هزینه‌ی مشاوره و خدمات پیشنهادی وکیل مرتبط است. وکیل خوب ساختار هزینه‌ای دارد که مراجعان خود را مطمئن می‌کند بابت چه کارهایی باید هزینه پرداخت کنند.

موظف به پاسخ‌گویی: وکلایی که در سایت مارا (MARA) ثبت‌نام کرده‌اند، دربرابر خدمات ارائه‌شده به مشتریان مکلف هستند و باید پاسخگو باشند. در‌حالی‌که وکلای غیرمجاز هیچ‌گونه تضمینی برای کار شما ندارند و شما نمی‌توانید او را مورد پیگرد قانونی قرار دهید.

مزایای داشتن وکیل مهاجرتی به استرالیا

وکیل مهاجرتی مسیر شما را در مهاجرت به استرالیا هموار خواهد کرد و اگر شرایط مهاجرت را نداشته باشید، از اتلاف انرژی و پول شما جلوگیری خواهد کرد. درادامه، با مزایای داشتن وکیل مهاجرتی بیشتر آشنا خواهید شد.

اگر توانایی تحقیق و مطالعه درباره‌ی وضعیت مهاجرتی خود را ندارید، وکیل می‌تواند کارهای ضروری برای مهاجرت را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهد.با انتخاب وکیل از سوءاستفاده افراد کلاه‌بردار و سودجو جلوگیری خواهید کرد. می‌توانید قبل از سفر کارهای مهاجرت را به وکیل بسپارید و به‌راحتی از کشور خارج شوید. استرس کمتری خواهید داشت و مشکلات و سردرگمی شما کاهش خواهد یافت. وکیل مهاجرتی باعث صرف‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد. وکیل مهاجرتی از قوانین و شرایط جدید شما را آگاه می‌کند. وکیل مهاجرت دسترسی به منابع تفسیر قانون دارد و می‌تواند پرونده را از نگاه آفیسر بررسی و ارسال کند. وکیل مهاجرت استرالیا با عضویت در انجمن وکلای استرالیا وکیل می‌تواند تمامی موارد پیچیده پرونده‌ی شما را با وکلای دیگر در میان بگذارد. همچنین، این کانون دوره‌ای آموزشی برگزار می‌کند و وکیلان می‌توانند دانش خود را به‌روز کنند. وکیل مهاجرتی با‌توجه‌به شرایط متقاضی، شرایط سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و جغرافیایی کشور مقصد بهترین راه را برای مهاجرت پیشنهاد می‌کند. طبق قوانین استرالیا، وکیل مهاجرتی باید خود را بیمه کند. در‌صورتی‌که به پرونده شما خسارت زده شود، بیمه هزینه‌ی آن را پرداخت خواهد کرد و مرجع رسیدگی به این امر سازمان MARA است.

کدام وکیل مهاجرتی مطمئن است؟

بعضی افراد بدون داشتن پروانه‌ی وکالت دفتر تأسیس می‌کنند که جرم محسوب می‌شود. بنابراین، قبل از انتخاب وکیل مهاجرتی، ویژگی‌های ذکرشده در این مطلب را حتما بررسی کنید و مدارک و مجوزهای او را ببینید. اعتماد به افراد سودجو و فریب‌کار خطر از‌دست‌دادن پول و زمان شما را افزایش خواهد داد.

به‌علاوه‌ی مدارک و مجوز، کار مهاجرتی خود را باید به وکیلی بسپارید که تجربه و تعهد داشته باشد. وکیلی که تجربه کافی نداشته باشد، فرایند پرونده‌ی شما را طولانی خواهد کرد و باعث سردرگمی شما خواهد شد.

چگونه صلاحیت وکیل مهاجرتی استرالیا تأیید می‌شود؟

یکی از کارهای الزامی در مسیر مهاجرت به استرالیا، انتخاب وکیل مهاجرتی باتجربه است. از راه‌های مختلفی می‌توانید صلاحیت وکیل مهاجرتی استرالیا را تأیید کنید که درادامه، به دو راه اشاره می‌کنیم:

استعلام از سایت مهاجرتی استرالیا

براساس قوانین مهاجرت استرالیا، وکیل مهاجرت باید تأییدشده‌ی دولت استرالیا در امور مهاجرت باشد و در استرالیا اقامت داشته باشد و در سازمان ثبت وکیل مهاجرت استرالیا مجاز مهاجرت (MARA) ثبت‌نام کرده باشد. بنابراین، با مراجعه به سایت مذکور می‌توانید از اعتبار وکیل خود مطمئن شوید. وکلایی که عضو سایت مارا نباشند، به انجام کارهای مهاجرتی مجاز نیستند و متخلف به‌شمار می‌روند.

بازخورد مشتریان سابق

یکی از راه‌های تعیین شهرت و تجربه‌ی کاری وکیل، بازخورد مشتریان سابق است. راحت‌ترین راه برای این کار اینترنت است. می‌توانید در سایت‌های و انجمن‌های مهاجرتی جست‌وجو کنید و شهرت وکیل مدنظر را جویا شوید. اگر وکیل سابقه‌ی بدی داشته باشد، مطمئنا افرادی هستند که در آنجا نظر خود را ثبت کرده باشند. انجمن‌های مهاجرت بهترین مکان برای بررسی سوابق وکیل‌های مهاجرتی هستند. البته، برخی صحبت‌ها تبلیغ هستند و نباید گول تبلیغات را بخورید.

داشتن وکیل برای مهاجرت به استرالیا الزامی است؟

با اینکه برای مهاجرت به برخی از کشورها وجود وکیل الزامی است، برای مهاجرت به استرالیا داشتن وکیل لازم نیست و شما خودتان به‌تنهایی می‌توانید این مسیر را طی کنید. بااین‌حال، داشتن وکیل بادانش و مجرب می‌تواند مسیر شما را راحت‌تر کند و از نگرانی‌ها و ترس‌های شما بکاهد. معمولا برای مهاجرت پیشنهاد می‌شود از وکلایی کمک بگیرید که در کشور مقصد ساکن هستند و البته اجازه‌ی وکالت در آن کشور را دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس