توئیتر به بمباران شبکه الجزیره واکنش نشان داد


توئیتر به بمباران شبکه الجزیره واکنش نشان داد

مطرفی که به روزنامه نگار سلطنتی شهرت پیدا کرده است در یک سری پست های توئیتری خواستار بمباران شبکه الجزیره شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، شبکه اجتماعی توئیتر حساب کاربری خالد المطرفی روزنامه نگار طرفدار رژیم آل سعود را مسدود کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که این روزنامه نگار سعودی خواستار بمباران ساختمان شبکه الجزیره از سوی نیروهای نظامی ائتلافی شد.

مطرفی که در عربستان به روزنامه نگار سلطنتی شهرت پیدا کرده است در یک سری پست های توئیتری خواستار بمباران شبکه الجزیره شد. بعد از شکایت این شبکه مسئولان توئیتر حساب کاربری این خبرنگار هتاک را مسدود کردند.

وی در پست های توئیتری خود نوشته بود: نیروهای نظامی به رهبری عربستان در کنار نیروهای یمنی به خبرنگزاری الجزیره نیز حمله کنند. وی ادعا کرده بود الجزیره از اقدامات تروریستی حمایت می کند.

عبدالرحمان راشد خبرنگار سعودی دیگری در سال 2017 طی مقاله ای در روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن خواستار حمله به شبکه الجزیره شده بود. راشد سابق بر این مدیریت شبکه سعودی العربیه را بر عهده داشت.

در سال 2017 کشورهای عربستان، امارات به بهانه ارتباط قطر با ایران این کشور را تحریم کردند. آنها ادعا می کنند قطر از تروریسم حمایت می کند. این ادعا از سوی مسئولان قطری رد شده است.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !