ضرورت هم افزایی دستگاه های فرهنگی با کانون های فرهنگی هنری مساجد


ضرورت هم افزایی دستگاه های فرهنگی با کانون های فرهنگی هنری مساجد

فرماندار شهرستان خلخال، گفت: هم افزایی دستگاه های فرهنگی با کانون های فرهنگی هنری مساجد موجب رفع نیازهای فرهنگی و تربیتی در بین نوجوانان و جوانان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «فریدون بابایی» امروز (25 خردادماه) در جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خلخال در محل فرمانداری خلخال گفت: مساجد نقش محوری در محلات و مناطق روستایی برای زمینه سازی در مسئله فرهنگ است.

فرماندار شهرستان خلخال، تصریح کرد: بایستی از ظرفیت های مساجد برای رونق بخشی و جذابیت فعالیت های کانون های مساجد برای حضور نوجوانان و جوانان استفاده شود.

این مقام مسئول، ادامه داد: استفاده از فعالان کانون های فرهنگی هنری برای ظرفیت سازی فرهنگی و قرآنی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار مهم و ضروری است.

بابایی، افزود: هم افزایی دستگاه های فرهنگی با کانون های فرهنگی هنری مساجد موجب رفع نیازهای فرهنگی و تربیتی در بین نوجوانان و جوانان خواهد شد.

وی، اعلام کرد: تدوین برنامه های تاثیرگذار فرهنگی برای گسترش دین مداری در جامعه به ویژه جوانان باید از اولویت های فرهنگی کانون های مساجد باشد.

فرماندار شهرستان خلخال، اذعان داشت: دستگاه های اجرایی شهرستان خلخال آمادگی برای حمایت و پشتیبانی از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد را دارد.

بابایی، تاکید کرد: آموزش و تخصصی گرایی در بین مدیران مسئول و فعالان کانون های مساجد می تواند عرصه ورود به فعالیت های فرهنگی را تاثیرگذارتر کند.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403